برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس آخرین جزئیات بررسی پرونده درگیری یک نماینده مجلس با مأمور ناجا را تشریح کرد.

مازندمجلس: محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بررسی پرونده‌های واصله به این هیئت، گفت: اخیرا پرونده آقای حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار مبنی بر درگیری‌اش با یک مأمور نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد تهران مورد بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به روند بررسی پرونده نماینده بیجار در مجلس در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، اظهار داشت: فیلم حادثه و برخورد آقای کرمی با مأمور نیروی انتظامی را بنده شخصا با حضور نماینده ناجا بررسی کردم و صحبت‌های اولیه‌ای با خودِ نماینده داشتیم، اما هنوز در جلسه رسمی هیئت، این پرونده بررسی نشده است.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با تأکید بر اینکه پرونده نماینده بیجار به دادگاه ارجاع شده و در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز بررسی می‌شود، تصریح کرد: پرونده شکایت از نمایندگان مجلس را به واسطه تخلفات احتمالی با دقت و جدیت در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌کنم، نمایندگان باید به شأن و جایگاه خود توجه داشته باشند تا مورد خدشه قرار نگیرد.
به گزارش تسنیم، حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار چندی پیش با یکی از مأموران نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد تهران درگیر شده بود که منجر به شکایت نیروی انتظامی از این نماینده مجلس شد.
نماینده نمایندگان بررسی پرونده نظارت رفتار نیروی انتظامی بیجار مأمور مهرآباد تهران گزارش فرودگاه شکایت تسنیم سخنگوی اشاره حمدالله کریمی