برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شب گذشته در یک عملیات انتظامی هماهنگ بیش از ۱۲۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عسلویه کشف شد.

مازندمجلس:

سردار خلیل واعظی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس با تاکید بر برخورد با سرشاخه‌های بزرگ حمل و دپوی مواد مخدر در حوزه استحفاظی شهرستان "عسلویه" منجر به شناسایی یک محموله بزرگ مواد مخدر شد.

وی ادامه داد: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، تیم عملیاتی پلیس متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی دیگر عوامل انتظامی تشکیل و مسیر حرکت قاچاقچیان تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: هنگامی که قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا قصد انتقال مواد مخدر را داشتند در تور عملیاتی پلیس قرار گرفته و بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند، اما با تنگ شدن حلقه محاصره توسط پلیس و مسدود شدن مسیر، خودروی حامل بار متوقف و محموله بزرگ موادمخدر کشف شد.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاقچیان توقیف و مقدار یک تن و ۲۱۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

این حجم از کشفیان در حالی حائز اهمیت است که در ماه گذشته چندین معتاد در عسلویه و برخی مناطق دیگر استان بوشهر به علت سوء مصرف و گرسنگی جان خود را از دست داده بودند. 

 

سردار انتظامی قاچاقچیان عسلویه واعظی میزان بوشهر استان دستگاه محموله کیلوگرم شهرستان فرمانده عملیاتی