برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس در موضوع واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوص همفکر هستند، گفت که در صورتی که دولت اختیارات قانونی بیشتری در این زمینه بخواهد آن را به عنوان لایحه به مجلس ارائه کند.

مازندمجلس: علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و در جریان ارائه گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص واگذاری طرح‌های عمرانی اظهار داشت:  دولت و مجلس در این موضوع مهم با یکدیگر همفکر هستند و ما کمک می کنیم که دولت در واگذاری طرح‌های عمرانی با شتاب بیشتری عمل کند.
وی افزود: البته مدیران کشور نباید برای نگهداری طرح‌ها ولعی داشته باشند اما در عین حال باید صیانت از کار هم انجام شود. دستگاه‌های نظارتی نیز علاقه مندند که این واگذاری ها در چارچوب قانون انجام شود.
رئیس مجلس با اعلام آمادگی مجلس برای تصویب قوانین مورد نیاز یادآور شد: در صورتی که دولت اختیارات قانونی در این زمینه می خواهد آن را به عنوان لایحه به مجلس ارائه کند.
لاریجانی در پایان با اشاره به درخواست رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبار از صندوق توسعه به بخش خصوصی جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی گفت: اگر در لایحه بودجه این موضوع گنجانده شود و اجازه آن را هم بگیرید مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عمرانی طرح‌های واگذاری بودجه موضوع لایحه زمینه برنامه لاریجانی تصویب قوانین آمادگی ارائه گزارش