برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس سازمان وظیفه عمومی از راه اندازی سامانه الکترونیکی مجوز خروج از کشور مشمولان دانشجو و طلاب خبر داد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار بهرام نوروزی بیان داشت:سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به مسئولیت و ماموریتی که به عهده دارد یکی از مجموعه های ناجا است که ارتباط بسیار گسترده با بدنه جامعه و جوانان دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده های آنان در ارتباط است.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده مراجعات، تلاش ما براین است تا با بهره مندی از تکنولوژی ها و امکانات نوین،بتوانیم خدمات بهتری به مشمولان ارائه دهیم.

این مقام مسئول از راه اندازی سامانه ثبت اینترنتی مجوز خروج از کشور در سراسر کشور خبرداد وگفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات و تسهیل و تسریع در انجام امور وظیفه عمومی،سامانه اینترنتی صدور مجوز خروج از کشور برای دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه در سراسر کشور راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: متقاضیان می توانند با ورود به درگاه خدمات الکترونیک انتظامی به نشانی evazifeh.epolice.ir و یا epolice.ir نسبت به ثبت اطلاعات لازم اقدام و درصورت تایید اطلاعات توسط دانشگاه و یا حوزه علمیه ، نسبت به پرداخت ودیعه خروج از کشور از طریق درگاه بانکی اقدام کرده که در نهایت مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی صادر و به سامانه گذرنامه منتقل می شود.

 

سامانه وظیفه خدمات اندازی عمومی سراسر اینترنتی علمیه epolice اقدام اطلاعات درگاه مستقیم جامعه دانشجویان نوروزی ارتباط گسترده سردار جوانان افزود