برگزیده ها
«متری شش و نیم» با تغییر کاربری درخواست پروانه ساخت داد
مازندمجلس: سید جمال ساداتیان تهیه کننده «متری شش و نیم» از درخواست پروانه ساخت برای نسخه بازنویسی این فیلمنامه به قلم سعید روستایی خبر داد.

تهیه کننده «متری شش و نیم» از درخواست پروانه ساخت برای نسخه بازنویسی این فیلمنامه به قلم سعید روستایی خبر داد.

جمال ساداتیان تهیه کننده سینما در گفتگو با مهر با اشاره به فیلمنامه «متری شش و نیم» که قرار است توسط سعید روستایی ساخته شود، گفت: فیلمنامه این پروژه سینمایی دوباره بازنویسی شده است و طی هفته آینده باز هم برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنیم. وی با اشاره به اینکه امیدوارم با بازنویسی صورت گرفته پروانه ساخت آن صادر شود، تاکید کرد: «متری شش و نیم» یک فیلمنامه بسیار خوب دارد و بی شک تبدیل به یک فیلم بسیار خوب می‌شود.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این پروژه سینمایی در بهترین شرایط ساخته شود. ساداتیان در پایان گفت: اگر پروسه تولید «متری شش و نیم» در بهترین شرایط آغاز شود، باز هم فیلم برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده نمی شود.

پیش از این، «متری شش و نیم» به تهیه کنندگی پیمان معادی برای دریافت پروانه ساخت ارائه شده بود که فیلمنامه این پروژه توسط شورا رد شد. در این میان مسایلی مطرح شد مبنی بر اینکه باید تهیه‌کننده اثر تغییر کند تا فیلمنامه مجوز ساخت بگیرد که این اتفاق افتاد حال باید دید فیلمنامه جدید نویسنده و سازنده «ابد و یک روز» مجوز می گیرد یا خیر.
فیلمنامه پروانه کننده بازنویسی پروژه ساداتیان روستایی درخواست اینکه بسیار بهترین دریافت شرایط سینما تغییر جشنواره اشاره ساخته سینمایی