برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دروغ‌پردازی علیه رئیس قوه قضائیه نشانه پایداری و مقاومت رئیس دستگاه قضایی است گفت: البته دفاع از رئیس محترم قوه قضائیه در این مورد خاص به معنای تائید بی چون و چرای آنچه در قوه قضائیه می‌گذرد نیست.

مازندمجلس:محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اظهار داشت: دروغ‌پردازی سایت‌های خبری فتنه علیه رئیس قوه قضائیه نشانه پایداری و مقاومت رئیس دستگاه قضا در برابر مفسدین اقتصادی و فتنه‌گران است. آمریکایی‌ها چند جاسوس دستگیر شده در تهران دارند که اخیراً در نطق ترامپ در سازمان ملل به آن اشاره شد. استکبار جهانی با شایعه سازی کذب علیه رئیس قوه قضائیه نمی‌تواند جاسوسان آمریکایی را آزاد کند. خائنینی هم که از کشور فرار کردند و در بوق‌های استکباری کار می‌کنند نمی‌توانند فضا را در کشور آلوده کنند و به مقاصد خود برسند.

اهم اظهارات حبیبی به شرح زیر است:

*{درباره موضوع اقلیم کردستان عراق}: راه برون رفت از این بحران گردن نهادن اربیل و بغداد به طرح حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی است. قانون اساسی عراق تکلیف این معضل را مشخص کرده است. هیچ دولتي که عضو سازمان ملل باشد، جز رژیم صهیونیستی با این طرح خائنانه اعلام موافقت صریح نکرده است. رژیم صهیونیستی یک دولت جعلی است و می‌خواهد یک دولت جعلی با مشارکت خود برای ضربه به کشورهای اسلامی پدید آورد. کردهای عراق نباید در این توطئه که امکانات و ظرفیت‌های کردستان را به باد فنا خواهد داد مشارکت کنند.

*ترامپ با برجام بازی می‌کند و آن را وسیله‌ای برای ضربه به دولت و ملت ایران کرده است. آمریکایی‌ها با بد عهدی هیچ یک از تعهدات خود را عملی نکردند و اکنون با تصویب تحریم‌های جدید نه تنها می‌خواهند از برجام عبور کنند بلکه قصد دارند به بدتر از دوران ماقبل برجام برگردند.

*{در واکنش به اظهارات اخیر عارف که گفته بود، مخالفان اصلاحات نتوانسته‌اند به اصلاح‌طلبان برچسب فساد اقتصادی بزنند}: آیا فساد چند هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان، حقوق‌های نجومی، رشوه‌های شهرام جزایری به برخی نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس و فساد برخی مقامات دولت اصلاحات فساد محسوب نمی‌شود؟ اینکه یک اصلاح‌طلب در ماه ۵۷ میلیون تومان حقوق بگیرد و از مبالغ کلان وام کم بهره و پاداش‌های میلیونی دریافت کند، فساد نیست؟ اینکه بخواهند همه چیز را انکار کنند نوعی اهانت به شعور سیاسی و فهم مردم است.

*دولت اعلام کرده است؛ «اگر سهامداران عدالت بدهی خود را به دولت نپردازند سهم سهامشان به نفع دولت مصادره می‌شود»، دولتی‌ها بعد از ۱۰ سال یک ریال هم به مردم نداده‌اند اما از طرفی یک مبلغ درشتی از مردم طلبکار هستند. یکی در دولت باید به این سؤال پاسخ دهد که سهام‌دار عدالت بدهکار است یا طلب‌کار؟! چرا قبل از انتخابات وعده دادن سود سهام به مردم می‌دهند اما پس از انتخابات می‌گویند نه تنها سودی در کار نیست بلکه یک مبلغ را هم باید بدهید تا تصمیم بگیریم چقدر سود به شما بدهیم.

27214

برجام حبیبی اصلاحات مشارکت اصلاح‌طلب انتخابات عدالت اینکه اعلام کردستان اقتصادی قضائیه قضاییه آمریکایی‌ها دارند اظهارات ترامپ صهیونیستی