برگزیده ها

مازندمجلس: تارنمای شبکه تلویزیونی سی ان ان نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به تنش بین مقامات ارشد دولت خود و روابط اش با«رکس تیلرسون» وزیر خارجه و «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید اشاره کرد.

مازندمجلس:  این تارنما افزود: ترامپ در حاشیه دیدار خود از مصدومان حادثه لاس وگاس به خبرنگاران گفت که من رابطه خوبی با تیلرسون دارم و «کلی» هم وزیر خارجه را دوست دارد.
ترامپ که به نظر می رسید به تیلرسون اشاره داشت، افزود که 'ما در بعضی از موضوعات اختلاف داریم. بعضی مواقع دوست دارم که مقداری محکمتر باشد، اما به جز آن ما رابطه خیلی خوبی داریم.'این شبکه آمریکایی اعلام کرد که تیلرسون که بر اساس خبرها از دست ترامپ ناراحت شده بود، این هفته بیانیه ای داد و حمایت خود را از رییس جمهور بعد از گزارش های خبری در مورد تنش بین آن دو نفر، دوباره اعلام کرد.حمایت دوباره تیلرسون از ترامپ باعث شد که رییس جمهوری آمریکا به وزیر خارجه اش بگوید که داستان بی احترامی او را تکذیب کرده است. ترامپ به خبرنگاران گفت که تیلرسون 'اعتماد به نفس کامل' دارد و «کودن» خواندن خود توسط تیلرسون را 'کاملا ساختگی' و 'خبر کذب' اعلام کرد.ترامپ در مورد رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید هم گفت که '«جان کلی» یکی از بهترین افرادی است که تابه حال با او کار کردم. او کار خارق العاده ای را انجام می دهد و ماه گذشته به من گفت که انجام این کار را از هر کاری که تا به حال انجام داده بیشتر دوست دارد. به نظر من او در 7 سال باقی مانده اینجا خواهد بود.'منابع نزدیک به کاخ سفید و دونالد ترامپ، بیان کرده‌اند که رئیس دفتر کاخ سفید جان کلی نیز مدت ‌زمان زیادی در سمت خود در دولت جدید آمریکا نخواهد ماند.
ترامپ تیلرسون اعلام رابطه حمایت آمریکا دوباره خارجه افزود خبرنگاران گزارش داریم