برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد گفت: ۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،حجت الاسلام محمود مولائی با بیان اینکه ۴۰ مددجوی تحت حمایت به به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: زائران عتبات عالیات حدود پنج روز را در شهرهای زیارتی کشور عراق از جمله نجف ، کربلا و کاظمین اقامت خواهند داشت و از برنامه های فرهنگی و زیارتی که در طی این سفر به آنها ارائه می شود، بهره مند می شوند.اعتبار هزینه شده اعزام این تعداد از زائران به عتبات عالیات، ۳۶ میلیون تومان برآورد شده است.

حجت الاسلام مولائی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوی زیارتی گفت: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی باهدف تقویت روحیه معنوی آنها و ترویج سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود که تاکنون تأثیرات بسزایی در زندگی خانواده‌های تحت حمایت داشته است.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران بهره‌گیری از فضای معنوی، افزایش امید به زندگی و ایجاد نشاط و بالندگی در خانوارها را از دیگر اهداف برگزاری این سفرها برشمرد و افزود: تاکنون زمینه سفر ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به سفر زیارتی عتبات عالیات فراهم شده و تا پایان امسال ۲۵۰ مددجوی دیگر به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته هشت کاروان به عتبات عالیات اعزام شده اند، گفت : ۳۷۶ نفر در قالب این تعداد کاروان از زیارت عتبات عالیات در کشور عراق بهره مند شدند.

حجت الاسلام مولائی با اشاره به اعزام ششمین کاروان زیارتی به عتبات عالیات یادآور شد: ۲۹ مهر ۴۰ مددجوی دیگر این نهاد به کشور عراق اعزام خواهند شد.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران درباره نحوه مشارکت خیران در زمینه اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی گفت: نیکوکارانی که علاقه مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.

شایسته ذکر است؛ علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند با شماره گیری سامانه پیامکی تلفن همراه به شماره # ۰۲۱ * ۸۸۷۷* و یا واریز وجوه نقدی به شماره حساب ۱۴۸۲۱۸۴۴۷۵ نزد بانک ملت اقدام کنند.

 

اعزام زیارتی عالیات عتبات حمایت مددجویان زندگی کمیته امداد مشارکت سرپرست کاروان خواهند شماره مولائی فرهنگی مددجوی الاسلام زمینه توانند اردوهای تهران زیارت علاقه برگزاری تعداد زائران اینکه اشاره اهداف معاونت تاکنون معنوی استان