برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس گفت: روسای قوای سه‌گانه به موضوع سپرده‌گذاران موسسه مالی کاسپین ورود پیدا کردند و تصمیم بر این شد تا مطالبات سپرده‌گذارانی که تا سقف 200 میلیون تومان در این موسسه سپرده داشته‌اند پرداخت شود.

مازندمجلس: بهروز نعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دگفت: روسای قوای سه‌گانه به بحث مطالبات سپرده‌گذاران مالی و اعتباری کاسپین ورود پیدا کردند و نتایج خوبی نیز در این زمینه حاصل شد.
وی افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده توسط روسای قوای سه‌گانه بنابراین شد تا مطالبات سپرده‌گذاران که تا سقف 200 میلیون تومان در این موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند به آنان پرداخت شود که با این تصمیم مطالبات بیش از 90 درصد سپرده‌گذاران پرداخت شده و آنان به حقوق‌شان می‌رسند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: براساس این تصمیم درمورد سود سپرده سپرده‌گذاران سود این سپرده‌ها تا سال 94 براساس قرارداد آنها با موسسه کاسپین پرداخت می‌شود و از سال 95 به بعد سپرده‌گذاران سود 
نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این بحث پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسه کاسپین تا سقف 200 میلیون تومان با مشکل قانونی مواجه بود که با ورود روسای قوای سه‌گانه این مانع قانونی برطرف و راهکار لازم برای آن اندیشیده شد.


سپرده‌گذاران پرداخت روسای مطالبات کاسپین سه‌گانه موسسه تصمیم براساس مجلس موسسه کاسپین قانونی تومان میلیون