برگزیده ها
مقام اقتصادی گرجستان : شاهد توسعه جهشی روابط اقتصادی با ایران هستیم

مازندمجلس: باکو - ایرنا - «گنادی آرولادزه» معاون وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان گفت: آمار موجود مربوط به روابط اقتصادی دو کشور نشان دهنده توسعه جهشی و رو به روشد روابط دو کشور در حوزه های مختلف از جمله گردشگری ، سرمایه گذاری و تجاری است.

مازندمجلس: آرولادزه روز دوشنبه در حاشیه نشست کارشناسی ششمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و گرجستان در تفلیس به خبرنگار ایرنا گفت: نشست کارشناسی ششمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و گرجستان به توسعه روابط اقتصادی دو کشور کمک می کند.
وی با ابراز اطمینان از توسعه بیش از پیش روابط اقتصادی گرجستان و ایران ،گفت : هدف نشست کارشناسی ششمین کمیسیون همکاری های اقتصادی دو کشور بررسی راهکارها و برداشتن گامهای مثبت و موثر در زمینه توسعه روابط اقتصادی است..
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مذاکرات کارشناسی در حوزه های انرژی ، تجارت و حمل و نقل به تقویت همکاری ها در این حوزه ها کمک کند .
آرولادزه گفت : در چارچوب این کمیسیون یک کار گروه ویژه مربوط به روابط بانکی در این نشست کارشناسی تشکیل شده است که ظرات دو کشور در آن بررسی می شود..
وی افزود: موانع بانکی یکی از موضوعات بسیار مهم در نشست کارشناسی امروز است و کارشناس دو طرف نظرات خود را در مورد چگونگی رفع این مشکل بزرگ ارایه خواهند کرد.
آساق**337 **1579* مرضیه فاتحی**1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

اقتصاد

گرجستان ایران

معاون وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان

روابط اقتصادی

اقتصادی کارشناسی روابط گرجستان توسعه همکاری کمیسیون ششمین بانکی اقتصاد بررسی ابراز آرولادزه مشترک