برگزیده ها
مبارزه با عوامل ایجاد نارضایتی در قوه قضاییه مهم ترین وظیفه ی مسئولان و رابطان حفاظت قوه قضاییه است

اختصاصی مازندمجلس: رحیم علی درویشی: مسئولان و رابطان حفاظت باید با شناسایی عواملی که به اعتماد مردم و سلامت محیط قوه قضاییه خدشه وارد می کنند ، راه را بر کوچکترین فساد و ناامنی ببندند.

اختصاصی مازندمجلس: رحیم علی درویشی امروز در مراسم معرفی مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف گلستان در گرگان گفت : مسئولان و رابطان حفاظت باید با شناسایی عواملی که به اعتماد مردم و سلامت محیط قوه قضاییه خدشه وارد می کنند ، راه را بر کوچکترین فساد و ناامنی ببندند.
درویشی افزود: اگر محیط ناامن باشد افراد برای رسیدن به حق خود ، راه های غیرقانونی پیدا می کنند اما اگر امنیت و سلامت محیط فراهم باشد افراد بدون نگرانی پیگیر حق خود از راه های قانونی خواهند بود .
وی اظهار کرد: نظارت، سالم سازی محیط و مبارزه با آسیب ها و تهدید ها در صورتی محقق می شود که رابطان و مسئولان حفاظت با رفتارهای اسلامی، رعایت انصاف و خودسازی الگو و پیشتاز باشند .
درویشی دلسوز بودن را یکی دیگر از ویژگی های ناظران خواند و گفت: نیروهای حفاظت و ارزشیابی باید دلسوزانه برای ارتقا و رشد نیروهای مجموعه کاری خود تلاش کنند.
مدیر کل حفاظت و اطلاعات شوراهای حل اختلاف کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت : امروز قوه قضاییه و قضات ما در سایه اتحاد و ولایت مداری پیش قراول احقاق حق ، امنیت و مبارزه با فساد هستند و به همین علت هم مورد هجمه های ناجوانمردانه و بدون مدرک قرار گرفته اند .
رحیم علی درویشی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ی جنگ نرم و نفوذ افزود : امروز دشمنان می خواهند با نفوذ در لایه های انقلاب و ورود مخفیانه به زندگی مردم ،باطل را به جای حق جلوه دهند .
درویشی با اشاره به اینکه دشمنان می خواند با سلب اعتماد، مردم را نسبت به مسئولین نظام بدبین کنند، تاکید کرد: این ها همه به این خاطر است که قوه قضاییه و قضات ما با تمام توان با فساد و فتنه گری ها مبارزه می کنند.
درویشی برای شرکت در مراسم معارفه مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان گلستان به گرگان سفر کرده است.

گزارش از ابراهیم حاتمی خبرنگار سرویس قضایی پایگاه خبری مازندمجلس

مبارزه با عوامل ایجاد نارضایتی در قوه قضاییه مهم ترین وظیفه ی مسئولان و رابطان حفاظت قوه قضاییه است