برگزیده ها
اجازه نمی دهیم وصله های نامناسب، آبرو و  اعتماد مردم به دستگاه قضایی را خدشه دار کنند

اختصاصی مازندمجلس: با وجود ورود سالانه حدود 400 هزار پرونده به دادگستری ها و شوراهای حل اختلاف استان و امکان تخلفاتی که در این پرونده ها وجود دارد تعداد تخلفات به انگشتان دست هم نمی رسد.

اختصاصی مازندمجلس: هادی هاشمیان در مراسم معارفه مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان در گرگان گفت :  با وجود ورود سالانه حدود  400 هزار پرونده به دادگستری ها و شوراهای حل اختلاف استان  و  امکان تخلفاتی که  در این پرونده ها وجود دارد تعداد تخلفات به انگشتان دست هم نمی رسد .
هاشمیان  افزود : هر چند شمار تخلفات اندک است اما نیاید اجازه دهیم همین تعداد کم که از سوی برخی وصله های نامناسب اتفاق می افتد ، آبرو و اعتماد مردم به دستگاه قضایی را خدشه دار کنند.
این مقام ارشد قضایی استان  با بیان این که رویکرد ما در بخش حفاظت و اطلاعات مچ گیری نیست افزود :اولویت نخست ما آموزش به همکاران در کنار تقویت نظارت ها ست زیرا تجربه نشان داده است برخی از تخلفات به علت ناآکاهی افراد از  قوانین و آسیب هایی که تهدیدشان می کند ، رخ می دهد.
هادی هاشمیان در ادامه سخنان خود گفت : خوشبختانه شورای حل اختلاف استان گلستان یکی از شوراهای خوش نام کشور است .
هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر با تاکید بر رفتار مناسب با مردم خاطر نشان کرد : رفتار نامناسب با مردم خط قرمز ما در دستگاه قضایی است .
رئیس کل دادگستری گلستان افزود : مردم به امید حل اختلاف و مشکلاتشان به دستگاه قضایی به ویژه  شورای حل اختلاف مراجعه می کنند  و ما باید مراقب باشیم با بی توجهی و رفتار نامناسب ، آنان را نرنجانیم.
امروز در مراسمی علی سوسرایی به عنوان مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان گلستان معرفی شد.

گزارش از ابراهیم حاتمی خبرنگار سرویس قضایی پایگاه خبری مازندمجلس

اجازه نمی دهیم وصله های نامناسب آبرو و اعتماد مردم به دستگاه قضایی را خدشه دار کنند