برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- نشستی میان مسئولان دانشگاه های آزاد و «یو پی ام» مالزی برای بررسی شرایط همکاری‌ دو جانبه میان این دو دانشگاه برگزار شد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،علیرضا ر‌هایی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار، گفت: این دانشگاه همواره از همکاری‌های علمی با دانشگاه‌های جهان اسلام استقبال می‌کند.

وی افزود: این همکاری‌ها در راستای ارتقا موقعیت بین‌المللی دانشگاه‌ها و رفاه مردم مسلمان در کشور‌ها بسیار مفید و سودمند است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: باتوجه به اینکه ۳، ۵ درصد ظرفیت دانشجویی دانشگاه به تحصیلات تکمیلی اختصاص دارد، شرایط و بستر تبادل دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی میان این دو دانشگاه مهیا است.

ر‌هایی ادامه داد: باتوجه به تعداد قابل توجه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان و استادان واحد‌های این دانشگاه و دانشگاه UPM مالزی می‌توانند به مدت یکسال از فرصت‌های مطالعاتی بهره‌مند شوند.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه‌های آزاد اسلامی و UPM مالزی خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه پس از گذراندن مراحل قانونی در آینده‌ای نزدیک به امضا طرفین می‌رسد.

دانشگاه اسلامی تکمیلی همکاری‌های تحصیلات مالزی باتوجه دانشجویان آموزشی دانشگاه‌های ر‌هایی معاون