برگزیده ها
تلاش برای ثبت 28 آبان ماه  به عنوان روز آرایش و زیبایی / فرهنگ سازی الگوهای داخلی در حوزه آرایشگری

مازندمجلس: هفتمین نکوداشت هنرمندان و کارآفرینان عرصه سلامت، بهداشت و زیبایی در 28 آبانماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، ظهر امروز ، حسین نورالدین حاج حسینی، مدیر عامل شرکت مهد کارآفرینان پگاه پایا طی یک نشست خبری گفت: همه ساله نکوداشت سراسری هنرمندان و کارآفرینان کشور در عرصه سلامت، بهداشت و زیبایی در روز 28 آبان ماه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان و فعالان عرصه مراقبت زیبایی کشور در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت مهد کارآفرینان پگاه پایا (مکاپ) مجری اصلی این آیین نیز امسال به دلیل مصادف شدن 28 آبان ماه با ایام سوگواری پایان ماه صفر ، استثنائاً این مراسم را در روز 29 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد کیش برگزار خواهد نمود این درحالی است که با برگزاری هفتمین نکوداشت سراسری هنرمندان و کارآفرینان کشور در عرصه سلامت، بهداشت و زیبایی در جزیره کیش از فعالان عرصه سلامت ، بهداشت و زیبایی تقدیر می شود.


حاج حسینی با اشاره به اینکه این مراسم به نوعی رسمی‌ترین گردهمایی سالانه آرایشگران و فعالان عرصه مراقبت و زیبایی در کشور خواهد بود گفت: برگزیدگان با درنظر گرفتن معیارهای پیش‌بینی شده و با همکاری روسای اتحادیه‌ها ، انجمن‌های صنفی مرتبط دراستان‌های مختلف و پیشکسوتان این عرصه و از طریق نمایندگی ها و مدرسین شرکت انتخاب و به دبیرخانه شورای سیاستگذاری نکوداشت ، معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری آیین نکوداشت فقط تقدیر از فعالان این عرصه نیست و در نظر داریم روز 28 آبان ماه را به عنوان روز آرایش و زیبایی و فرصتی برای تجلیل از آرایشگران در ايران معرفی کنیم عنوان کرد: در کنار این مراسم یک دوره آموزشی نیز پیش‌بینی شده است که به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر نیز اعطاء می‌شود.

حاج حسینی تصریح کرد: هدف ما به نوعی فرهنگ سازی در این عرصه است تا الگوهای نمونه کشور در حوزه آرایشگری و امور مراقبت زیبایی را به مردم معرفی کنیم لذا به همین دلیل در آیین فوق با دعوت از مسئولان ملی و منطقه‌ای و همچین کارشناسان این حوزه به مسائل علمی ، فرهنگی و تربیتی و ضوابط نظام صنفی و بهداشتی و مهارتی و حتی فقهی آرایشگری که در کشورمان مغفول مانده نیز پرداخته می‌شود.

مدیر عامل شرکت مهد کارآفرینان پگاه پایا با بیان اینکه در دوسال گذشته این مراسم با پیام سرکار خانم شهیندخت ملاوردی معاون رییس جمهور و رییس سابق مرکز ملی امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد ادامه داد: در سال جاری نیز از ایشان و سرکار خانم دکتر معصومه ابتکار رئیس فعلی این مرکز و همچنین سرکار خانم دکتر آزاد مشاور رییس سازمان تعزیرات حکومتی و مسئول امور زنان آن سازمان دعوت به عمل آمده است.

لازم به ذکر است که امسال آیین نکوداشت از 27 تا 30 آبان‌ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت www.iran-makeup.com مراجعه نمایند.
زیبایی نکوداشت کارآفرینان برگزار فعالان مراسم حسینی بهداشت سرکار عنوان مراقبت سلامت هنرمندان جزیره معرفی اینکه آرایشگری پیش‌بینی نطق تقدیر آرایشگران مسئولان فرهنگ آرایش الگوهای سراسری امسال نورالدین برگزاری