برگزیده ها
محمود صادقی: تاخیر در معرفی وزیر علوم هیچ توجیهی ندارد/ انتخاب سرپرست خلاف قانون است

مازندمجلس: عضو فراکسیون امید مجلس گفت: خلاف آئین‌نامه‌های مجلس است که رئیس‌جمهور از ابتدا برای این وزارتخانه سرپرست انتخاب کرده است که این خلاف قانون است.

مازندمجلس: محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پیگیری‌های کمیسیون آموزش مجلس برای گزینه پیشنهادی وزارت علوم به کجا رسید، اظهار داشت: ما این موضوع را به صورت جدی در کمیسیون پیگیر هستیم.
وی با تاکید بر ضرورت معرفی هر چه زودتر وزیر علوم، افزود: ما این موضوع را بارها در کمیسیون اعلام کرده‌ایم حال اینکه اعضای کمیسیون دیدگاه‌های مختلفی دارند لذا نمی‌شود یک نفر را مامور پیگیری این کار کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: هرچند رئیس‌جمهور در آستانه سال تحصیلی جدید در دانشگاه تهران هم در رابطه با گزینه پیشنهادی خود برای تصدی در وزارت علوم سخنی به میان نیاورد.
صادقی در ادامه عنوان کرد: البته خلاف آئین‌نامه‌های مجلس است که رئیس‌جمهور از ابتدا برای این وزارتخانه سرپرست انتخاب کرده است که این خلاف قانون است. البته در صحن مجلس هم تذکرات لازم را در این خصوص داده‌ایم و این تاخیرهایی که صورت می‌گیرد هیچ توجیهی ندارد.
این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: این خیلی مهم است که در آغاز سال تحصیلی وزیر علومی داشته باشیم که سال جدید را آغاز کند ولی بیش از نصف ماه سال جدید گذشته است و اگر با همین روال پیش برویم با توجه به اینکه هفته بعد مجلس تعطیل می‌شود به ماه بعدی موکول خواهد شد و این تاخیر و زمان زیاد اصلا مناسب نیست
مجلس کمیسیون اسلامی اینکه تهران شورای صادقی وزارت پیشنهادی موضوع تحصیلی البته گزینه رئیس‌جمهور تاخیر ندارد نماینده قانون فراکسیون محمود معرفی توجیهی سرپرست