برگزیده ها
جلسه هیات نظارت برجام امروز بعد از ظهر برگزار می‌شود/ همه گزینه‌ها روی میز است

مازندمجلس: مشاور رهبری در امور بین‌الملل از برگزاری جلسه هیات نظارت برجام در بعد از ظهر امروز خبر داد.

مازندمجلس: مشاور رهبری در امور بین‌الملل از برگزاری جلسه هیات نظارت برجام در بعد از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران درخصوص دیدار با عدنان محمود، سفیر سوریه گفت: در دیداری که با سفیر سوریه داشتیم، وی گزارش‌های حوادث اتفاق‌افتاده در سوریه را به اطلاع رساند و پیروزی‌های پی در پی در سوریه که نصیب نیروهای دولتی و مردمی در این کشور شده را به ایشان تبریک گفتم.

آخرین آثار تکفیری‌ها از سوریه به زودی پاک خواهد شد

وی با بیان اینکه خوشبختانه این پیروزی‌های متوالی سرعت گرفته است، اظهار داشت: به زودی آخرین آثار تکفیری‌ها از سوریه پاک خواهد شد و حاکمیت کل سوریه به دست دولت قانونی خواهد رسید. بدون تردید تمامیت ارضی سوریه مثل تمامیت ارضی عراق مورد حمایت ایران و خط مقاومت است و هر طرحی در جهت تجزیه کشورهای منطقه طراحی شود، بدون تردید مردم منطقه و جهان اسلام با آن مقابله می‌کنند.

سپاه استوانه مقاومت در ایران و منطقه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد آمریکایی‌ها که سپاه را تهدید کردند، تصریح کرد: حرف تازه‌ای نیست و بدانند سپاه نماینده مردم ایران در کل جبهه مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه است. سپاه استوانه مقاومت در ایران و منطقه است.

مخالفت با سپاه یعنی مخالفت با مردم

ولایتی با بیان اینکه بدون تردید اگر مشورت‌های سپاه نبود امروز داعش بر عراق و سوریه حاکم بود، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌های که حامی داعش هستند از دست سپاه ناراحت هستند اما آنها کوچک‌تر از این هستند که علیه سپاه کاری کنند چون مردم ایران در حمایت از تمامیت ارضی کشور و از جمهوری اسلامی ایران و اعتماد اسلامی و هویت ایرانی و سپاه که نماد آن است، متحد هستند و مخالفت با سپاه یعنی مخالفت با مردم.

همه گزینه‌ها روی میز ایران است

وی در پاسخ به رویکرد امریکا در قبال برجام هم ابراز داشت: اینکه امریکایی‌ها اختیار تعهدشان را به دست یک آدم غیرقابل پیش‌بینی بی‌منطق بسپارند، به ضرر آمریکایی‌هاست. برای جمهوری اسلامی که توانمندی خود را در صلح و مقاومت نشان داده، همه گزینه‌ها روی میز است و بدانند ما پاسخ متقابل را با قدرت خواهیم دارد.

سایر امضاکنندگان برجام، امریکا را وارد کنند دست از سرکشی بردارد

عضو هیات عالی نظارت بر برجام ادامه داد: سایر امضاکنندگان قرارداد ۵+۱ است که آمریکا را وادار کنند دست از بی‌منطقی، سرکشی و طغیان در برابر مقررات بین‌المللی بردارد. آمریکا که در دهه‌های گذشته به تدریج آبروی خود را از دست داده بود، ته مانده ابرو را از دست می‌دهد و این فقدان اعتماد به آمریکا بزرگترین ضرر مردم آمریکاست و باید جلوی این گرفته شود.

ایران، روسیه و ترکیه مراقب هستند تا تروریست‌ها در ادلب دست از پا خطا نکنند

ولایتی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره عملیات مشترک در ادلب بیان کرد: تعداد زیادی از نیروهای ترویستی از جبهه‌النصره و دیگران در ادلب جمع شده‌اند. آنها از جاهای دیگر که شکست خوردند در آنجا جای داده شوند. برای نظارت بر آنها تصمیم خوبی گرفته شده که سه کشور ایران، ترکیه و روسیه مراقب باشند تا اینها دست از پا خطا نکنند و این قرار خوبی است بین سه کشور است.

جلسه هیات نظارت برجام امروز بعد از ظهر برگزار می‌شود

وی در پایان یادآور شد: جلسه هیات نظارت برجام امروز بعد از ظهر برگزار می‌شود و ان‌شالله بعد از تشکیل نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد. 

سوریه نطق برجام نظارت مقاومت منطقه امروز ولایتی مخالفت تردید آمریکا گزینه‌ها اسلامی گرفته تمامیت برگزار اینکه امضاکنندگان خواهیم خبرنگاران نکنند بردارد امریکا روسیه ترکیه مراقب سرکشی بدانند نیروهای پیروزی‌های ایلنا خبرنگار تکفیری‌ها حمایت جمهوری برابر آمریکایی‌ها استوانه اعتماد