برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - ایسنا نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش عمان با حضور در محل وزارت دفاع ایران با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع دیدار و پیرامون مسائل دفاعی گفت و گو کرد.

مازندمجلس:در این دیدار، دو طرف با توجه به سوابق تاریخی، دوستی و مشترکات فرهنگی از سطح روابط فی ما بین در حوزه های مختلف ابراز رضایت و آن را در راستای تأمین منافع دو کشور و امنیت منطقه قلمداد کردند.

دو طرف همچنین بر ضرورت تحکیم و ارتقاء دوستی و آرامش در منطقه و همکاری و همزیستی مسالمت آمیز بین همسایگان تاکید نمودند.


۳ اصل مهم در نیروی زمینی ارتش

همچنین مهر نوشت؛

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین، مدیران و مسئولین نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی بر سه اصل ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است.

وی ولایت محوری را در نیروی زمینی ارتش به عنوان مهمترین اصل خواند و گفت: منظور از ولایت محوری و ولایتمداری این است که نگاه ما به موضوعات ما در اعمال، رفتار، اخلاق، کردار و حرکات، همانند نگاه دلسوزانه و پدرانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: فرماندهی معظم کل قوا فرمود"در فرماندهی باید جوهره رهبری وجود داشته باشد" حضرت آقا فرمانده را محور دانسته و فرماندهان باید مطالبات رهبری را در تمامی کارها سرلوحه قرار دهند.

امیر حیدری با بیان اینکه عدالت محوری اصل دوم و مهم دیگر نیروی زمینی ارتش است، تاکید کرد : در بعضی مواقع برای اجرای عدالت باید تاوان بسیار بزرگی پرداخت کنیم البته باید سعی کنیم جامعه را در مسیر عدالت قرار دهیم در نیروی زمینی عدالت محوری در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون برنامه های بسیاری خوبی را انجام داده ایم.

وی اصل سوم را شایسته سالاری خواند و گفت: در نیروی زمینی ارتش تمامی مشاغل بر اساس شایسته سالاری انتخاب می شوند و ما در این زمینه قدم های بسیار ارزشمندی را برداشته ایم. این سه اصل باید در نیروی زمینی ارتش نهادینه شود و باید بر اساس این اصول نیروی زمینی ارتش در مسیر پویایی، تحرک و تولید قرار گیرد.

29212

نیروی زمینی محوری عدالت فرمانده سالاری رهبری شایسته تاکید فرماندهی منطقه تمامی خواند بسیار نطق ولایت ولایتمداری دیدار دوستی همچنین حیدری