برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرکل پلیس افتخاری کشور گفت: بیش از ۳۴ هزار پلیس افتخاری در کنار نیروی انتظامی فعالیت می‌کنند که ۱۱ هزار نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ نصرت اله امیری در همایش پلیس افتخاری همیاران اربعین در ایلام اظهار داشت: در تمام جوامع بین المللی، جامعه ای موفق است که بتواند از ظرفیت مشارکت عمومی بهره ببرد.

وی افزود: ناجا در حوزه مشارکت به جایگاه واقعی خود دست پیدا کرده است و سعی دارد این ظرفیت را افزایش دهد.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا یادآور شد :خروجی بسیار خوبی در استفاده از ظرفیت‌های پلیس افتخاری داریم و همین امر موجب شده است محدودیت های جذب را برداریم.

وی با اشاره به فعالیت 11 هزار پلیس افتخاری زن در کشور تصریح کرد: با وصف فعالیت۳۴ هزاری پلیس افتخاری در کشور ، ما شاهد کمترین تخلفات و جرایم در بین این عزیزان هستیم که نشأت گرفته از آموزش ارائه شده است.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: نواقصی در روند کار وجود دارد که به دنبال آن هستیم این مشکلات را رفع کنیم تا بتوانیم بهره برداری بهتری از ظرفیت پلیس افتخاری داشته باشیم.

وی به صدور کارت شناسایی پلیس های افتخاری اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم سخت افزاری و نرم افزاری صدور کارت اندیشه شده است و این کارت بعد از هماهنگی های لازم صادر خواهد شد.

سرهنگ امیری یادآور شد: یکی از مهمترین ماموریت های پلیس نگهداشت نیرو و صیانت از پلیس افتخاری در انجام ماموریت ها است.

وی افزود: با تأمین اعتبار سه میلیارد تومانی، لباس زمستانه و تابستانه پلیس افتخاری مرتفع شده که منتظریم بعد از تصویب آن را در اختیار افراد قرار دهیم.

مدیرکل پلیس افتخاری نیروی انتظامی با اشاره به حل مشکل بیمه تا سقف ۴۰ هزار پلیس افتخاری گفت: در صدد هستیم تا تمام دغدغه های پلیس افتخاری را رفع کنیم.

 

افتخاری هستیم اشاره ظرفیت امیری سرهنگ ماموریت افزاری یادآور مشارکت داریم جامعه افزود مدیرکل