برگزیده ها
دومین دوره کتاب سال یزد فراخوان داد
مازندمجلس: دومین دوره کتاب سال یزد فراخوان داد به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، دومین دوره کتاب سال یزد(جایزه ویژه شهید صدوقی) با هدف یزد‌شناسی و تقدیر از آثار مرتبط با استان یزد در بهمن‌ماه سال 1396 برگزار می‌شود. براین اساس، دبیر‌خانه جایزه شهید صدوقی، از پدید‌آورندگان، مترجمان، مصححان، و ناشران دعوت می‌کند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی  www.yazd.farhang.gov.ir  کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را با موضوع یزد، به دبیر‌خانه جایزه کتاب سال یزد، معرفی کنند.
 
حمایت و تشویق مولفان مترجمان و مصححان و ناشرانی که در زمینه معرفی یزد و یزد‌‌پژوهی قلم می‌زنند و معرفی و تعیین زوایای مختلف فرهنگ و هویت یزد به جهانیان از‌جمله اهداف این جایزه اعلام شده است.

شرایط شرکت در این جشنواره به شرح زیر است:  
کتاب باید به نحوی با موضوع تاریخ، جغرافیا، ادب، مفاخر، محیط زیست یزد و غیره مرتبط باشد.

آثار ارسالی، نخستین‌‌بار باید در دو سال اخیر از سال 1394 به بعد چاپ شده و در دوره‌های قبلی کتاب سال یزد شرکت نکرده باشند.

کتاب دارای برگه اعلام وصول باشد. تنها آثاری در این جایزه داوری و ارزیابی می‌شوند که پدید‌آورنده یا ناشر کتاب کاربرگ ثبت‌نام را درتارنمای جایزه تکمیل و به همراه دو نسخه از کتاب ارسال کنند.

 ارسال لوح فشرده کاربرگ تکمیل شده در قالب قایل word و pdf الزامی است. آثار دریافتی بازگردانده نخواهد شد.

  ‌آخرین مهلت ارسال اثار 20 دی‌ماه سال جاری اعلام شده است. علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه، به نشانی یزد بلوار دانشجو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارسال کنند.
جایزه معرفی ارسال اعلام فرهنگ کاربرگ تکمیل موضوع ثبت‌نام مرتبط صدوقی استان دبیر‌خانه مصححان مترجمان  کتاب