برگزیده ها
شهر آفتاب میزبان نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری
مازندمجلس:  
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نمایشگاه با مشارکت شرکت ها و مجموعه های بزرگ بین المللی و با هدف تبدیل ایران به مرکز بزرگ معرفی و آشنایی با جدیدترین تکنولوژی ها و دستاوردهای صنعت چاپ و بسته بندی در منطقه برپا خواهد شد.
 
بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه چاپ و بسته بندی و صنایع وابسته در فضایی به وسعت 15 هزار مترمربع جدیدترین دستاوردها و فناوری های صنعت چاپ را در حوزه های خدمات پیش از چاپ، خدمات پس از چاپ، ماشین آلات، ابزار و تجهیزات جانبی چاپ، چاپ دیجیتال، تبدیل و بسته بندی کاغذ و مواد اولیه در این نمایشگاه ارائه می کنند.
 
از دیگر خدماتی که در این نمایشگاه ارائه می شود می توان به مواد کمکی برای بسته بندی، نرم افزارهای مدیریت چاپ، فرآورس و ماشین آلات بسته بندی در حوزه های مختلف غذایی و نوشسدنی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، شیرینی و نان، مواد بسته بندی، روش ها بسته بندی و تولید مواد بسته بندی اشاره کرد.
 
قرار است هیات های تجاری و بازدیدکنندگان خارجی از کشورها آلمان، ترکیه، پاکستان، الجزیزه، گرجستان، هند، کانادا، امارات متحده عربی، قطر، مصر و افغانستان از این نمایشگاه بازدید کنند.
 
نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری از 20 تا 23 مهر ماه از ساعت 10 تا 18 در شهر آفتاب برگزار می شود. 
نمایشگاه خدمات ماشین ارائه خارجی جدیدترین فرآوری تبدیل آفتاب