برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مقابله و جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی از راههای فرهنگی و فکری اشاره کرد و گفت: درحالیکه مردم انقلابی پشتیبان نظام هستند و دین، حلقه اتصال انقلاب با مردم است، دشمنان می‌خواهند این حلقه اتصال را از بین ببرند.

مازندمجلس:غلامعلی حدادعادل در دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: دشمنان برای براندازی انقلاب از راه های مختلفی وارد شده اند، جبهه دشمنان جبهه پهناوری است و اگر ملت ما در مقابل مسیرهای طراحی شده دشمنان ایستادگی کند موفق خواهیم بود.

وی با هشدار نسبت به اینکه دشمن می خواهد ریشه دین را در کشور بسوزاند، اظهار داشت: دشمنان به شیوه های فرهنگی همچون چاپ کتاب، مقاله، مجله، فیلم سینمایی و رسانه های مجازی، می خواهند دین را از انقلاب و ملت جدا کرده و اعتماد و اعتقاد مردم را سست کنند.

حداد عادل با بیان اینکه قبل از انقلاب صحبت دین در دانشگاه ها نبود، افزود: در زمان حاضر 100 برابر هجمه بیشتر به دین و اعتقاد دانشجویان و استادان در دانشگاه ها از سوی دشمنان صورت می پذیرد.

وی گفت: درگیر کردن افراد به غرائض جنسی، مفاسد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، دیگر توطئه دشمنان برای براندازی نظام اسلامی است و از راه ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان شیعه و سنی و فارس و ترک و به تازگی نیز در کردستان عراق دشمنان می خواهند برای براندازی نظام اسلامی، اقدامات عملی انجام دهند.

حداد عادل ایجاد اختلاف بین خانواده ها و بالا رفتن آمار طلاق در جامعه را از دیگر اهداف دشمنان برای سست کردن بنیاد خانواده در کشور دانست و از مردم خواست نسبت به این مسائل، توجه و حساسیت داشته باشند.

وی به دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی توصیه کرد هیچگاه تعلیم و تربیت را فراموش نکنند چرا که این افراد باید چراغ راهی برای نسل های آینده باشند.

27212

دشمنان براندازی اسلامی انقلاب افراد دانشگاه ایجاد اختلاف باشند خانواده اعتقاد خواهند آموزان اتحادیه افزود حدادعادل اینکه انجمن