برگزیده ها
موضع‌گیری‌های نسنجیده آمریکا موجب علاقه‌مندی بیشتر اروپایی‌ها به همکاری با ایران شده است

مازندمجلس: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: اقتصاد ایران بسیار بزرگتر از این است که با سخنرانی یا صحبت مسئول دولت دیگری در آن تاثیرات بیش از اندازه ایجاد شود.

مازندمجلس: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: اقتصاد ایران بسیار بزرگتر از این است که با سخنرانی یا صحبت مسئول دولت دیگری در آن تاثیرات بیش از اندازه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد نهاوندیان در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره خروج احتمالی آمریکا  و تاثیر آن بر اقتصاد ایران عنوان کرد: اقتصاد ایران بسیار بزرگتر از این است که با سخنرانی یا صحبت  مسئول دولت دیگری در آن تاثیرات بیش از اندازه ایجاد شود.

وی افزود: خدا را شکر  به طور روزافزون مناسباتمان با اقتصاد جهانی در حال افزایش است. این موضع‌گیری نسنجیده و نابخردانه آمریکا باعث شده دیگران در جهان از جمله اروپا علاقه‌مندتر به همکاری با ایران شدند و صف حامیان ایران منسجم‌تر و صف حامیان آمریکا کمتر است و آمریکا در این موضع  منزوی‌تر شده  است.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: فرصت تقویت ارتباطات اقتصادی ایران با جهان بیشتر از قبل شده است و با اتخاد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی الان در شرایط بهتری از گذشته هستیم، ذخیره کالای اساسی در مقایسه با سال ۹۲ بهتر شده و شرایط فروش صادراتی و نرخ رشد و کاهش توروم در مجموع شرایط اقتصادی ایران در درجه بالایی از ایستادگی و تاب آوری قرار دارد.

وی تاکید کرد:  تاثیر این لفاظی‌ها را  خیلی جدی نمی‌بینم این مساله به انسجام ملت و در صحنه بودن فعالان اقتصادی بستگی دارد هر کسی در هر جایی می‌تواند نقش آفرین باشد. بار دیگر از این امتحان هم سربلند بیرون خواهیم آمد.

اقتصاد اقتصادی آمریکا شرایط تاثیرات دیگری مسئول ایجاد حامیان تاثیر سخنرانی اندازه بسیار بیشتر نسنجیده خبرنگاران همکاری معاون نهاوندیان رئیس‌جمهور بزرگتر