برگزیده ها
واکنش اهالی مجلس به صحبت‌های ترامپ|حمایت جانانه از سپاه| کواکبیان:مرجع تشخیص جاسوس وزارت اطلاعات است

مازندمجلس: سیاست > مجلس - چند تن از نمایندگان مجلس در نطق میان دستور خود به اظهارات اخیر ترامپ علیه سپاه پاسخ دادند. کواکبیان هم از سران قوا خواست تا همچون سپاه و دستگاه دیپلماسی، اتحاد خود را نشان دهند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاين؛ خبرهايي مبني بر تلاش ترامپ براي معرفي سپاه به عنوان يک سازمان تروریستي، موجب شد تا نمايندگان مجلس به حمايتي جانانه از سپاه بپردازند.

همايون هاشمي نماينده مياندوآب و شاهين دژ، نماينده‌اي بود كهدر نطق ميان دستور خود گفت: سردمداران سلطه‌گر و زورگوري آمريکا بدانند درقانون اساسي ما، به نقش سپاه براي نگهداري از انقلاب اشاره شده است. دشمنان به خوبي نقش سپاه را در جنگدرك كرده‌اند. در حال حاضر نيز دشمنان بايد بدانند که بسيج به عنوان عقبه قوي در كنار پاسداران، پا بهركاب رهبر فرزانه خود است.

حبيب الله دهمرده نماينده مردم زابل و هيرمند نيز دربخشي از نطق خود، تاكيد كرد: از زنده باد و مرده باد بي حاصل جلوگيري كنيد. سپاهمولود انقلاب و نيروي مردمي است و حافظ اصول انقلاب است. اگر سپاه نبود، كشورنبود.

اما واكنش‌هاي نمايندگان به صحبت‌هاي ترامپ، تنها به موضوع سپاهمحدود نشد، چه آنكه مصطفي كواكبيان نماينده تهران هم در تذكري با اشاره به صحبت‌هاي رئيسجمهور آمريكا، گفت: با توجه به لفاظي هايي كه ترامپ دارد و قرار است فردا عليهمنافع ملي ايران سخنراني كند،  از سران قوامي‌خواهم همانطور كه سپاه و دست اندركاران ديپلماسي نشان دادند که در برابردشمن اتحاد دارند، سران قوا هم اتحادشان را نشان دهند و همه در چارچوبمنويات نظام حركت كنند.

او تأكيد كرد: آمادگي لازم در عرصهاقتصادي،‌ سياسي و حتي فضاي مجازي در كشور وجود دارد، اما مسئولان اقتصادي بايد فكركنند كه نگذارند برخي التهاب ها به مردم فشار بياورد.

كواكبيان ادامه داد: ما مردمي داريم كه چهاصلاح طلب و اصولگرا در برابر دشمن، صف واحد تشكيل مي دهند. اما در مورد قوه قضاييهكه با برخي از اصلاح طلبان برخورد مي كند، بايد بگويم كه مرجع تشخيص جاسوس وزارتاطلاعات است. اين وزارت خانه در مورد فرزند يكي از روساي قوا خيلي خوب نظر دادند.

كواكبيان با اشاره به جاسوس خواندن 7 چهره اصلاح طلب از سوي صدا و سيما، گفت: صدا و سيما هم بايد به اين نكته توجه كند. صدا و سيما نبايد عده اي كه نماينده مجلسبودند را جاسوس خطاب نكند. به ترامپ هم مي گويم اقدامات جنون آميز شما هيچ خللي در اين ملت ايجاد نخواهد كرد.

27217

 

نماينده ترامپ جاسوس كواكبيان انقلاب اشاره صحبت‌هاي دادند اصلاح مردمي بدانند وزارت عنوان نمايندگان جانانه