برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت: تولیت آستان قدس رضوی گفت: این حق مردم و خانواده‌هاست که در فضای مجازی از امنیت و آرامش برخوردار باشند.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی خراسان رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی اظهار داشت: ایجاد امنیت کامل در تمام طول مسیر زیارت از مبدأ تا مقصد، برای زائران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا هر حادثه‌ای در این مسیر می‌تواند برای سال‌های طولانی کدورت و ناراحتی را در ذهن حادثه‌ دیدگان از سفر به مشهد ایجاد کند.

وی تأکید کرد: اقتدار در مقابل قانون‌شکنان، هنجار شکنان و برهم‌زنندگان نظم عمومی و برخورد همراه با رأفت و احترام با مردم باید سرلوحه‌ نیروهای انتظامی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تأمین امنیت فضای مجازی، صیانت از هویّت دینی، ملّی و ارزش‌های انسانی جامعه و حفظ حریم خصوصی افراد در فضای مجازی موجب آسودگی خاطر شهروندان در استفاده از ابزارهای نوین است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در فضای مجازی، تصریح کرد: در فضای مجازی وظیفه دولت‌ها ایجاد امنیت و آرامش برای ارتباطات مردم است. این حق مردم و خانواده‌هاست که در این فضا از امنیت و آرامش برخوردار باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: مدیریت صحیح فضای مجازی زمینه بسیاری از ناهنجاری‌ها را از بین می‌برد، قطعاً بهر‌ه‌گیری از فضای مجازی و ابزارهای نوین ارتباطات جمعی لازم و ضروری بوده اما نیازمند کنترل و تعیین سازوکار برای آن نیز هست.

27212

 

مجازی امنیت آرامش ایجاد ابزارهای برخوردار ارتباطات انتظامی رئیسی اهمیت