برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - ایسنا نوشت: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح ایجاد امنیت پایدار را از وظایف نیروی انتظامی عنوان و تاکید کرد: نیروی انتظامی باید خود را به روز کرده و نباید دچار روزمرگی شود.

مازندمجلس:سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در دیدار با کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، نیروی انتظامی را نیرویی سربلند، سرافراز، مقتدر، مومن، هوشمند، کارآمد، مردم دار و مردم یار دانست.

وی به فعالیت دشوار انتظامی استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: فرماندهی ماموریت‌های انتظامی و مرزبانی با توجه به گستردگی جغرافیایی استان، وجود 370 کیلومتر مرز مشترک با کشوری ناامن و همچنین وجود تنوع طوایف و قومیت‌ها بسیار دشوار است.

صفوی ادامه داد: مدیریت امنیتی سرزمینی و ایجاد امنیت پایدار از ماموریت های اصلی شماست، لذا باید وظایف قانونی خود را به خوبی بشناسید.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان باید با اشراف اطلاعاتی نسبت به تهدیدات استان، آینده نگری را تقویت کرده و به تکنولوژی های روز مجهز شود.

صفوی با بیان اینکه حوادث در ایران از نوع "غیرمترقبه" است، گفت: بنابراین آمادگی عملیاتی در نیروهای مسلح پس از اشراف اطلاعاتی بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی برای ضربه به دشمن نیازمند شجاعت و دقت هستند، اظهار کرد: پیشگیری به موقع و قبل از وقوع و شناسایی آسیب‌های اجتماعی منجر به ناامنی از دیگر شاخص‌های مهم در انجام موفقیت آمیز ماموریت‌های پلیسی است.

صفوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پلیس کشور ما در کمترین زمان ممکن قادر به کشف جرم است و این نشانگر قدرتمند بودن این نیرو است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نباید دچار روزمرگی شود، گفت: این نیرو باید همواره به دنبال دستیابی به فناوری های نوین و ارتقای سطح آموزش باشد.

صفوی افزود: همچنین نیروی انتظامی نسبت به مجرمان و متخلفان باید با صلابت و قدرت اقدام کرده و ارتباط مستقیم با بدنه جامعه را حفظ کند.

29212

انتظامی استان نیروی نیروهای اینکه تاکید بسیار اشراف اطلاعاتی همچنین افزود عملیاتی آمادگی کرمانشاه دشوار ماموریت‌های