برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- با اعلام رضایت خانواده ستواندوم " روح الله میرزایی" اعضای بدن این مأمور دلاور فرماندهی انتظامی استان که در حین اعزام به مأموریت جان به جان آفرین تسلیم کرد، اهداء شد.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ساعت ۱۳روز هفدهم مهر براساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110در خصوص وقوع یک فقره واژگونی خودرو در جاده لارستان – جهرم، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

گودرزی ادامه داد: مأموران در محل مشاهده می‌کنند که یک دستگاه خودرو زانتیا به رانندگی ستواندوم "روح اله میرزایی" از کارکنان قرارگاه صالحین فرماندهی انتظامی استان فارس به گارد ریل کنار جاده برخورد کرده است که مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل می‌شود.

وی افزود: بر اثر شدت جراحات وارده ستواندوم " روح الله میرزایی" روز گذشته در بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ستواندوم میرزایی برای انجام مأموریتی به جنوب استان اعزام شده بود، گفت: خانواده مرحوم میرزایی صبح امروز با حضور در بیمارستان پیمانیه موافقت و رضایت خود را برای اهدای اعضای بدن این مأمور دلاور نیروی انتظامی استان اعلام کردند.

سردار گودرزی ضمن طلب مغفرت و آمرزش برای این مرحوم و صبر برای خانواده وی، گفت: مأموران نیروی انتظامی تا جان در بدن دارند در راه نظم و امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: اهدای اعضای بدن این مأمور دلاور ناجا نشان دهنده روحیه ایثار و فداکاری مأموران جان بر کف نیروی انتظامی است که پس از مرگ نیز خیر آن‌ها به مردم می‌رسد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مرحوم ستواندوم " روح الله میرزایی " از کارکنان دلاور و شجاع بود که در چند عملیات دیگر مورد اصابت گلوله اشرار مسلح قرار گرفته و به درجه جانبازی نیز نائل شده بود.

 

انتظامی استان میرزایی مأموران ستواندوم پیمانیه مرحوم دلاور نیروی فرمانده بیمارستان گودرزی اهدای اعضای مأمور خودرو اعلام خانواده کارکنان اعزام افزود سردار