برگزیده ها
محاکم تهران از هرگونه انتقاد و پیشنهاد استقبال می‌کند

مازندمجلس: رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: قضات در صدور کیفرخواست‌های صادره از دادسرا دقت لازم را به خرج دهند تا پرونده بدون هیچ نقصی به دادگاه ارسال شود.

مازندمجلس: رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: قضات در صدور کیفرخواست‌های صادره از دادسرا دقت لازم را به خرج دهند تا پرونده بدون هیچ نقصی به دادگاه ارسال شود.

به گزارش ایلنا، عباس پوریانی، رئیس کل محاکم تهران در همایش تامین امنیت عمومی و مقابله با جرم سرقت که امروز در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از دادستان تهران، همکاران قضایی و تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی بر اهمیت افزایش تعامل دادسرا و محاکم تاکید کرد و گفت: تعامل و هم‌افزایی فی‌مابین دادسرا و دادگاه فرصتی برای انتقال تجربیات و اطلاعات فراهم آورده و از طرفی در حل مشکلات موجود راهگشا خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر استمرار جلسات مشترک بین قضات دادسرا و دادگاه اظهار داشت: تفکری که بین این دو جدایی بیاندازد باید از بین برود چراکه همدلی و همکاری دادسرا و محاکم در رسیدگی به جرائم اهمیت مضاعفی دارد.

رئیس کل محاکم تهران با بیان اینکه ضابطین قوه قضائیه چشم و چراغ دستگاه قضایی هستند، اظهار داشت: محاکم تهران از هرگونه انتقاد و پیشنهاد استقبال می‌کند و و همدلی و هم‌زبانی ما باید در این جهت باشد.

پوریانی بر اهمیت نگارش آرا صادره تاکید و تصریح کرد: آراء صادره جنبه آموزشی دارد و از طرفی انتشار منظم آرا از مطالبات اصلی جامعه حقوقی بوده، از لوازم تقویت حاکمیت قانون است و نقش مهمی در آسیب‌شناسی قوانین وخلاءهای تقنینی دارد.

وی با تاکید بر تداوم تشکیل چنین جلساتی و همکاری دادسرا و دادگاه در رسیدگی به جرایم خاطرنشان کرد: قضات در صدور کیفرخواست‌های صادره از دادسرا دقت لازم را به خرج دهند تا پرونده بدون هیچ نقصی به دادگاه ارسال شود.

تهران دادسرا محاکم تاکید دادگاه اهمیت صادره تعامل هرگونه قضایی اظهار همدلی رسیدگی همکاری پوریانی ارسال کیفرخواست‌های استقبال عمومی دادگاه‌های پیشنهاد انتقاد پرونده می‌کند