برگزیده ها

مازندمجلس: بیانات حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی بوشهری در یادواره شهدای روحانی استان مازندران

مازندمجلس:
حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی بوشهری، در یادواره شهدای روحانی استان مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران با اشاره به جایگاه والای شهیدان اظهار کرد: عملی بالاتر از شهادت در راه خدا وجود نداشته و همه در مقابل آنها مسئول هستند.نسل جوان مورد تهاجم غرب بوده و باید به دنبال حفظ دین اسلام باشد و  حضور در یادواره ها این نسل را بیمه کرده و  برگزاری این یادواره‌ها نیاز به روحیه مقاومت، آمادگی و شهادت‌طلبی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس همه مردم یکپارچه در این ایام به پاخواستند اما تهدیدات دشمن به پایان نرسیده و در این راستا فضای جامعه باید از هر نظر آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمن باشد. اگرچه توانمندی امروز با گذشته بسیار متفاوت بوده و کشورتوانمندی مناسب دفاعی دارد اما تهدیدات دشمن بر کشور جدی است و این نسل با پیروی از رهبری از هیچ تهدیدی هراس ندارند.
امام جمعه موقت قم با بیان اینکه اینگونه مجالس انسان را از خواب غفلت بیدار می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها به دنبال ارتباط با غرب هستند اما آنها بدانند اگر دست آنها به کشور برسد از هیچ دشمنی علیه ایران کوتاهی نمی‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن‌شناسی امروز بسیار مهم است، اظهار کرد: دشمن تبلیغ ایران، شیعه و اسلام هراسی را به صورت ویژه در برنامه کاری خویش داشته و نقش روحانیون در مبارزات انقلابی، اسلامی و تقویت روحیه دارای اهمیت است.
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری نخستین ویژگی شهدا را تکلیف باوری عنوان کرد و گفت: انسان‌هایی که براساس وظیفه عمل ‌کنند، نسبت به پیروزی ظاهری بی اهمیت هستند.
رهبری خبرگان تهدیدات مجلس امروز اینکه اهمیت خاطرنشان بسیار اسلام یادواره تهاجم مازندران اظهار دنبال روحیه