برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسین امیر عبداللهیان مدیرکل امور بین‌الملل مجلس به طور جداگانه به دونالد ترامپ هشدار دادند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه پاسداران در توئیتی در واکنش به تهدید آمریکا نسبت به قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی نوشت: آقای ترامپ جزیره فارسی و تفنگداران آن را فراموش کرده ای؟ خواب هایت تعبیر نخواهد شد. کافی است ترامپ با سپاه پاسداران رو به رو شود تا میلیون ها نفر به سپاه بپیوندند.



حسین امیر عبداللهیان نیز در صفحه توییتر خود نوشت:

"سپاه پاسداران ضامن امنیت ملی ایران و تحریم ان خط قرمز همه ایران است. اقای ترامپ! خطوط قرمز ما را رعایت نکنی قطعا خطوط قرمزت رعایت نخواهد شد."

همچنین ایرنا نوشت:

بروجردی: واکنش ایران به تهدید خروج آمریکا از برجام صریح و تند است

علاءالدین بروجردی گفت: برجام به حیثیت همه کشورهای امضا کننده آن که پنج مورد از آن ها اعضای دائم شورای امنیت هستند، گره خورده است.  کشورهای اروپایی در 48 ساعت گذشته موضع گیری های صریح و تندی در باره اظهارات ترامپ درخصوص خروج از برجام داشتند و دیروز هم که وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه ای غیر علنی در مجلس شورای اسلامی حضور داشت عنوان کرد که سران این کشورها در گفت و گوهای تلفنی مراتب اعتراض خود و نپذیرفتن اقدام نابخردانه ترامپ را اعلام کردند بنابراین این تنها جمهوری اسلامی ایران نیست که نسبت به برنامه ترامپ درباره خروج از برجام یا احاله آن به کنگره آمریکا اعتراض دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : ایران در چارچوب مصوبات هیات نظارت بر اجرای برجام که همه مراحل آن مطالعه شده است، تصمیمات لازم را در راستای حفظ منافع ملی اتخاذ می کند.واکنش جمهوری اسلامی ایران نسبت به تهدید خروج آمریکا از تواقفنامه برنامه جامع اقدام مشترک 'برجام' صریح و تند است.

45214

ترامپ برجام پاسداران آمریکا اسلامی شورای امنیت تهدید واکنش اعتراض کشورهای جمهوری مجلس برنامه اقدام نخواهد فارسی جزیره تفنگداران فراموش عبداللهیان رعایت رضایی تحریم بروجردی