برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت: نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه اروپا می‌خواهد ما اقتدار دفاعی خود را کنار بگذاریم، گفت: ترامپ را عَلَم کرده‌اند تا ما بترسیم و امتیاز دهیم و این امتیاز را که بدهیم همه آن‌ها، از آن استفاده می‌کنند.

مازندمجلس:آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی و در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: این‌ها برای ما آموزه است؛ فرزند اهل بیت(ع) را با تازیانه می‌زدند اما التماس نمی‌کرد، ما نیز در برابر دشمن نباید التماس کنیم و باید این شجاعت و قدرت را که اهل بیت(ع) در اسارت نشان دادند در سیره سیاسی خودمان نشان دهیم. اکنون در شرایط امروز دو مسئله برای ما لازم است و آن هم شجاعت و بصیرت است.

وی با اشاره به اینکه امروز در مقابل عربده‌کشی دشمن ظالم باید شجاع باشیم، افزود: از سوی دیگر نیاز به بصیرت داریم تا عده‌ای برای ما نقش میانجی بازی نکنند و از ما برای دشمن امتیاز بگیرند؛ امروز که با غرب مقابله داریم برخی نقش "گرگ" را دارند مثل آمریکا و برخی مثل اروپا و انگلیس نقش "موریانه" را دارند اما هر دو دشمن هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: وضع سیاسی دنیا امروز اینگونه است و متاسفانه برخی از عزیزان ما توجه ندارند، ترامپ یک دیوانه است اما دیوانه عادی نیست بلکه دیوانگی وی را غرب عَلَم کرده تا ما از آن بترسیم و قضیه را به‌صورت یک عملیات روانی تدریجی درآورده‌اند. ترامپ را عَلَم کرده‌اند تا ما بترسیم و امتیاز دهیم و این امتیاز را که بدهیم همه آن‌ها از آن استفاده می‌کنند. اروپا نیز می‌خواهد ما اقتدار دفاعی خود را کنار بگذاریم؛ اما ترامپ را علم کرده‌اند تا از وی بترسیم و در این میان جبهه طرفدار ما را به خود گرفته‌اند.

وی افزود: مسئله هر دو این قدرت‌ها یکی است، انگلیس و فرانسه با آمریکا متفاوت نیست؛ مهم این است که از این‌ها نترسیم، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به ایران آمد، حاضر نشد بگوید آمریکا به دنبال نقض برجام است. چرا باید از خروج آمریکا از برجام بترسیم؟ از تهاجم نظامی هراس داریم؟ ما قدرت و اقتدار داریم و فرمانده غیور و دلاور سپاه ما با قدرت اعلام کرد باید از تیررس موشک‌های دوربرد ما خارج شوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی افزود: همین امروز نیز حججی‌ها را نمایش داده‌ایم. در اقتصاد نیز چهار سال پیش مقام معظم رهبری نسخه دادند و آن هم اقتصاد مقاومتی بود اما متاسفانه نه مردم دنبال این نسخه رفتند و نه مسئولان. نسخه را باید عمل کنیم؛ از چه چیزی باید در خروج ترامپ از برجام هراس داشته باشیم؟ اینکه برخی با این بهانه، قیمت دلار و ارز را با حرکات خود بالا برده‌اند، ایمان به خدا و خودشان و سرزمین‌شان ندارند. امروز قدرت ما آمریکا را مستاصل کرده و به خاک نشانده است و در مقابل تهدید فرمانده سپاه شاهد بودید که آمریکا اصلا جرأت پاسخ نداشت و امروز آمریکا یک "ببر مقوایی" است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: باید در هر فرصتی فرمایشات مقام معظم رهبری را دنبال کنیم و ایشان بارها و با صراحت فرمودند آمریکا قابل اطمینان نیست و اگر در هسته‌ای به توافق برسیم این‌ها موشک را مطرح می‌کنند و موشک را هم توافق کنیم، مسئله حقوق بشر را مطرح می‌کنند؛ این‌ها دست بردار نیستند تا ما از اسلام دست برداریم. دنیا به ما محتاج است پس چرا باید از آمریکا و از بیرون رفتن از برجام بترسیم؟

27212

آمریکا امروز ترامپ این‌ها اروپا برجام داریم بترسیم دنبال مسئله امتیاز افزود علم‌الهدی دیوانه آیت‌الله موریانه کرده‌اند اقتدار بترسیم؟ توافق رهبری اقتصاد فرمانده عَلَم ندارند مقابل اینکه بصیرت دادند شجاعت التماس متاسفانه انگلیس دارند سیاسی