برگزیده ها
ترامپ با به‌کاربردن «خلیج عربی» نشان داد پایتخت آمریکا، ریاض است، نه واشنگتن

مازندمجلس: عضو کمیته «گفت‌وگوی ملی» فراکسیون امید مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رییس‌جمهوری آمریکا نوشت: حقیقت این است که «آمریکا قدرت برتر جهان نیست» و مجموعه علائم و نشانه‌ها حاکی از اُفت شدید هژمونی ایالات متحده است.

مازندمجلس: عضو کمیته «گفت‌وگوی ملی» فراکسیون امید مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رییس‌جمهوری آمریکا نوشت: حقیقت این است که «آمریکا قدرت برتر جهان نیست» و مجموعه علائم و نشانه‌ها حاکی از اُفت شدید هژمونی ایالات متحده است.

به گزارش ایلنا، احمد مازنی در واکنش به اظهارات شب گذشته رییس‌جمهوری آمریکا و نیز پاسخ رییس‌جمهوری کشورمان به این سخنان بی‌اساس در کانال تلگرام خود نوشت: آن‌چه در سخنرانی ترامپ درباره ایران مطرح شد حاکی از تلاش ایشان برای «معرفی آمریکا به‌عنوان قدرت برتر جهانی» است، اما واکنش سریع رییس جمهور اسلامی ایران و برخی کشورهای اروپایی و چهره‌های مشهور آمریکا نشان داد که سطح سخنان ایشان راهبردی نبوده؛ بلکه در سطح اظهارنظر یک سیاستمدار کم‌تجربه ارزیابی می‌شود.

حقیقت این است که «امریکا قدرت برتر جهان نیست» و مجموعه علائم و نشانه‌ها حاکی از اُفت شدید هژمونی ایالات متحده است. ادبیات سخیف و غیردیپلماتیک ترامپ موجب انزوای آمریکا و مواضع غیرمسولانه وی در باره برجام موجب سلب اعتماد بین‌المللی برای آن کشور است.

آقای ترامپ با به‌کار بردن «خلیج عربی» نشان داد که پایتخت ایالات متحده، ریاض است؛ نه واشنگتن! مردم آمریکا چگونه این حقارت را تحمل خواهند کرد؟!

رییس‌جمهوری آمریکا پس از سفر به عربستان سعودی و دریافت چند دلار از شاه سعودی اعتبار و اقتدار ملت آمریکا را فروخت! و درحالی که پدر تروریسم کور منطقه‌ای و بین‌المللی حکومت کودک‌کش سعودی است ایران را حامی تروریسم معرفی می‌کند! و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که در کنار ملت‌های مظلوم منطقه با خشونت و ترور می‌جنگد تروریست معرفی می‌کند!

و اما برجام اولاً یک معاهده بین‌المللی بین ایران و شش کشور و مصوب شورای امنیت سازمان ملل است، نه کاغذپاره‌ای در دست رییس‌جمهور روان‌پریش آمریکا!

ثانیاً برجام ملت و دولت ایران را به‌عنوان ملت و دولتی با فرهنگ و اهل منطق و گفت‌وگو به دنیا معرفی کرد، اکنون افکار عمومی دنیا به این حقیقت اذعان دارد.

ما نیز  از ظرفیت برجام برای ارتباط با دولت‌ها و ملت‌ها به‌ویژه در امر سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی حداکثر بهره‌برداری را خواهیم کرد، و از سایر کشورها به ویژه دولت‌های اروپایی انتظار داریم همچنان از برجام حمایت کنند و رییس‌جمهوری آمریکا را از بازی با آتش بر حذر دارند.

و بالاخره در دفاع از انقلاب و کشورمان و افزایش توان نظامی و مقابله با دشمنان اسلام و ایران عزیز در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش به فرمان رهبری هستیم.

آمریکا رییس‌جمهوری برجام معرفی ترامپ اسلامی بین‌المللی سعودی متحده انقلاب ایالات حقیقت واکنش واشنگتن پایتخت تروریسم تلگرام پاسداران می‌کند اروپایی به‌عنوان مازنی هژمونی نشانه‌ها مجموعه کشورمان علائم سخنان اظهارات