برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر ۴مرکز با ظرفیت ۴۲۰ نفر به طور شبانه روزی در حال خدمات رسانی به زنان آسیب دیده هستند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، رضا قدیمی با بیان اینکه شهرداری تهران به مسئولیت های خود در خصوص ایجاد زیرساخت های لازم برای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی عمل کرده است، گفت: نگاه ما در بحث مددجویان هیچ گاه محدود به آقایان نبوده و در تامین زیرساخت تلاش کردیم تا ظرفیت های لازم برای نگهداری از بانوان آسیب دیده را در اولویت قرار دهیم.

وی افزود: در همین راستا شهرداری تهران با راه اندازی یک مرکز بهاران، مددسرا، سامانسرا و کمپ ترک اعتیاد امکان حضور زنان آسیب دیده را در مراکز امن فراهم آورد.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت مراکز موجود عنوان کرد: به طور کلی ایجاد ۴مرکز شهرداری با ظرفیت ۴۲۰ نفر به همراه ۲ مرکز مادر و کودک که در اختیار بهزیستی و سازمان های مردم نهاد قرار دارد، از مهم ترین اقدامات شهرداری در راستای توجه به بحث زنان آسیب دیده در پایتخت است.

قدیمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ کمبودی از حیث حمایت و نگهداری از زنان آسیب دیده نداریم، بیان کرد: شهرداری تهران این امکان را دارد تا در صورت مواجهه با هر نوع کمبود در این زمینه، بلافاصله زیرساخت مورد نیاز را تامین کند تا مشکلی برای مددجویان ایجاد نشود.

 

شهرداری تهران ظرفیت زیرساخت ایجاد نگهداری مراکز تامین امکان حمایت پایتخت قدیمی اینکه اجتماعی مددجویان