برگزیده ها
ارسال شش مقاله پژوهشی به دبیرخانه دومین جشنواره لیلم

اختصاصی مازندمجلس: مدیر اجرایی جشنواره‌ی لیلِم با اشاره به افزودن بخش پژوهش به جشنواره لیلم گفت: تا کنون 6مقاله پژوهشی به دبیرخانه جشنواره لیلم ارسال شده است.

اختصاصی مازندمجلس: به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره موسیقی بومی البرزنشینان لیلِم، محمد غلامی مدیر اجرایی جشنواره‌ی لیلِم یادآورشد:امسال به دلیل بازتاب موثر نخستین جشنواره لیلم، دومین دوره این جشنواره با نام جشنواره سراسری موسیقی بومی البرزنشینان لیلِم با میزبانی مازندران برگزار می شود.

وی افزود:در این دوره از جشنواره به غیر از موسیقی مازندران به موسیقی استان‌های گیلان، گلستان، سمنان و بخش‌هایی از تهران نیز پرداخته شده و این استانها باهم به رقابت می پردازند.

غلامی خاطرنشان کرد:تا به امروز در بخش انفرادی جشنواره 124نفردر سامانه ثبت نام رسمی کرده اند وپیش بینی ها حاکی ست این رقم به150نفر نیز برسد.

مدیر اجرایی جشنواره‌ی لیلِم افزود: شش گروه موسیقی فلکلور مازندرانی نیز در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

وی از بخش جدیدی در دومین جشنواره لیلم خبر داد و گفت: امسال بخش پژوهش و مقاله نویسی در حوزه موسیقی فلکلور به جشنواره اضافه شده است.

غلامی افزود: تا کنون شش مقاله پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و انتظار می رود تا روزهای پایانی این تعداد افزایش یابد.

مدیر اجرایی جشنواره‌ی لیلِم خاطر نشان کرد: علاقه مندان به حضور در این جشنواره تا 30مهرماه می توانند آثارخود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: جشنواره سراسری موسیقی بومی البرزنشینان لیلِم 7الی10آذرماه برگزار می شود.

ارسال شش مقاله پژوهشی به دبیرخانه دومین جشنواره لیلم