برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) محصولات ۲۹ کشور جهان از پس فردا دوشنبه به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به نمایش در خواهد آمد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علیرضا علی آبادی مدیرعامل شرکت ناجی پاس وابسته به بنیاد تعاون ناجا در مصاحبه با خبرنگاران گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات امینی و امنیت در سطح جامعه را از اهداف برگزاری نمایشگاه ایپاس دانست.

علی آبادی با بیان اینکه در نمایشگاه شانزدهم ۳۷ نفر از نخبگان کشور آثار خود را در ۲۷ غرفه در بخش مخترعین عرضه می‌کنند، حمایت از نخبگان و مخترعان فعال این حوزه را از دیگر اهداف پیش بینی شده نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده در روز‌های برگزاری از ساعت ۹ صبح به روی علاقه‌مندان دائر است افزود: این نمایشگاه با هدف بروز رسانی توسعه کمی و کیفی تجهیزات پلیسی افتتاح می‌شود.

علی آبادی تعداد شرکت‌های داخلی و خارجی را که در این نمایشگاه حضور دارند بالغ بر ۳۵۰ شرکت برشمرد و افزود: محصولات با گروه‌های متنوع فناوری ارتباطات و اطلاعات، حمل و نقل، لباس، تجهیزات مراقبتی، آتش نشانی، امداد و نجات، سیستم آموزش و مشاوره‌ای و تجهیزات اشعه ایکس در حوزه پلیسی است.

وی از برگزای ۱۰ نشست تخصصی ایمنی و امنیتی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: برگزاری سه نشست علمی مدیریتی راهبردی با رویکرد دانش بنیان، تبیین اقتصاد دانش بنیان و کارگاه معرفی ارزش کالا در گمرک از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

علی آبادی افزود: امسال نخستین بار طرح نرم افزار موبایل و ریجستری در نمایشگاه برقرار شد که امکان ثبت نام قبل از ورود به نمایشگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ نوع کالا در حوزه امنیتی پلیسی و ایمنی تولید می‌شود، حمایت از تولیدکنندگان داخلی را دستور کار این نمایشگاه دانست و افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد بخشی از محصولات ارائه شده ۱۰۰ درصد در داخل کشور تولید و بخشی دیگر نیز با مشارکت شرکت‌های خارجی ارائه می‌شود.

علی آبادی ادامه داد: لباس‌های کار، ضد آتش و آب، لباس‌های ویژه عملیات خاص، شیمیایی، جلیقه ضد گلوله، انواع کفش و پوتین و لباس ضد سرما و زیر صفر که مورد نیاز مرزبانی است در این نمایشگاه نشان داده می‌شود.

نمایشگاه تجهیزات پلیسی آبادی افزود اینکه امنیتی ایمنی برگزاری لباس‌های خارجی ارائه تولید محصولات داخلی بنیان حمایت جامعه ایپاس اهداف دانست نخبگان شرکت‌های