برگزیده ها
کدخدای روانی، وکیل مدافع جامعه جهانی!

اختصاصی مازندمجلس: سری که در آن عقل نباشد لاجرم بر‌باد می‌رود؛ این سخنی است که سردمداران امریکا باید بدان توجه می‌کردند تا اکنون به خاطر‌آن متضرر اوهام رئیس‌جمهور نابخرد خود نشوند .

اختصاصی مازندمجلس: می‌دانیم که عاقلانه فکر‌کردن برای افرادی که عمری نان دیوانگی شان را می‌خورند ناشدنی است اما کاش تنها یکبار عقل را قاضی قرار‌دهند و با این معیار تاریخ را مرور کنند.
از سال 1979 میلادی که ما به خاطر شیرینی زیادش حاضر نیستیم با نامی جز 1357 هجری شمسی آن‌را بشناسیم، از همان روزی که تیرشان به هدف نخورد و دیکتاتور دست نشانده‌شان با حقارت، ایران را ترک کرد و دستشان در پوست گردو ماند تا به امروز کشور‌اسلامی ما ایران، همواره حامی امنیت و خواهان ایجاد صلح در منطقه بوده‌است.
 گویا علاوه بر سایکوزیس یا همان روانپریشی، آلزایمر هم به سراغشان آمده که انواع ترورها، حمایت هایشان از صدام و سلاح‌های شیمیایی‌اش، حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی، پناه دادن به تروریست های تبعه امریکا، واقعه طبس و ده‌ها حرکت تروریستی دیگر را به خاطر نمی آورند.
عجیب است که سخنان خودشان در مورد دست پرورده امریکا بودن تروریست‌ها در زمان انتخابات را هم به یاد نمی‌آورند اما نیروهای نظامی ایران و در رأس آن‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که تنها برای جلوگیری از گسترش تروریست‌های داعش ( که آن هم ساخته دست خودشان بوده و حالا بلای جانشان شده ) تلاش می‌کند را حامی تروریسم می دانند.
واقعا چگونه خود را که حامی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی هستند، صلح طلب و جمهوری اسلامی که هیچ‌گاه شروع کننده جنگی نبوده را جنگجو و ناقض حقوق بشر می‌دانند!
آن روز که خرید سلاح‌های خودشان، این " ابزارهای زیبای نظامی " را شرط حضورشان در منطقه اعلام می‌کردند حقوق بشر را در کدام مخفیگاه پنهان کرده بودند که حالا نسخه‌ی آن را برای دیگران می‌پیچند؟؟؟
راستی از حال مردم هیروشیما و ناکازاکی خبری دارند؟؟ آن روز حقوق‌بشر کجا بود؟؟
ایران طبق نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان تنها مرجع صاحب نظر، هرگز به دنبال سلاح اتمی نبوده و نیست اما لازم است همگان بدانند که ما برای جلوگیری از دوربرداشن زورگویان و ستمگرانی چون آمریکا همواره به فکر پیشرفت نظامی ایران در جهت افزایش قدرت تدافعی کشورمان خواهیم بود و حامی مسئولین نظامی خود علی الخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم بود.
ظاهراً رئیس جمهور معلوم‌الحال امریکا، با قوانین بین المللی آشنایی کافی ندارد که دم از نقض یک طرفه‌ی برجام و یا اضافه کردن تبصره به آن می زند! لازم است در چند کلاس آموزشی با این موضوع شرکت کند تا بداند برجام یک معاهده دوطرفه نیست که مانند بازی‌های دوران بچگی‌اش هر وقت لذت نبرد آن را برهم زند؛ نقض یک طرفه برجام عوارضی دارد که مسئولیت آن بر دوش دولت امریکا است.
باید کمی در درس ریاضی خود را تقویت کند تا تشخیص بدهد جامعه جهانی به آمریکا و چند کشور برده‌اش گفته نمی شود بلکه جامعه جهانی، مجموعه‌ای بزرگ از کشورهای آزاده دنیا هستند که از ظلم آمریکا به جور آمده‌اند و از ایران به عنوان نماد صلح و آزادی‌خواهی یاد می‌کنند.
همگان شنیده‌اند که دولت امریکا بارها از روی میز بودن گزینه‌های نظامی حرف می‌زند اما خوب است همه شنوندگان، بشنوند که جمهوری اسلامی هیچ تهدیدی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
 مسئولین نظام، آحاد ملت و نیروهای نظامی ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و منتظراند تا با دستورایشان آمریکا و همه ستمگران را در آتش قهر خود بسوزانند.
واقعیت این است که لحظات جان کندن بسیار سخت است آن هم جان کندن در تنهایی و آمریکا در شرایطی قرار دارد که در حال جان دادن در اوج انزواست.
تأکید می‌کنیم که دیوانگی در این مورد جواب نمی دهد و ملت ایران به هیچ وجه تسلیم دیوانه‌بازی‌های دونالد ترامپ نخواهد شد و لحظه ای از حق خود کوتاه نخواهد آمد.

دونالد-ترامپ رئیس-جمهور-آمریکا برجام خلیج-فارس تروریسم تروریست