برگزیده ها

مازندمجلس: دکتر خرازی درباره سخنان اخیر ترامپ گفت: امروز دنیا با شخصیتی شبه هیتلر روبروست و تنها چاره آن، مقاومت در برابر چنین دیکتاتوری است که برهم زننده نظم جهانی است.

مازندمجلس: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: امروز دنیا با شخصیتی شبه هیتلر روبروست و تنها چاره آن، مقاومت در برابر چنین دیکتاتوری است که برهم زننده نظم جهانی است.

دکتر سید کمال خرازی، رئیس شورای روابط خارجی درباره سخنان اخیر ترامپ علیه ملت ایران گفت: او به اختلال شدید خودبزرگ بینی مبتلاست و در پی پایه گذاری یک نظام دیکتاتوری جهانی است.
وی افزود: کسی که از سازمان‌های بین المللی به راحتی خارج می شود و زیر تعهدات کشورش می زند، این پیام را می دهد که تمام تلاش‌هایی که از ابتدای تاسیس سازمان ملل برای ایجاد امنیت دسته جمعی انجام گرفته بوده است، باطل است و همه باید از یک قدرت مطلق یا دیکتاتوری جهانی پیروی کنند، در غیر این صورت با انواع تحریم‌ها و فشارها و حتی تجاوز نظامی روبرو خواهند شد.
رئیس شورا گفت: امروز دنیا با شخصیتی شبه هیتلر روبروست و تنها چاره آن، مقاومت در برابر چنین دیکتاتوری است که برهم زننده نظم جهانی است.
دکتر خرازی تصریح کرد: بدون شک، ملت ایران که 40 سال مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا را تجربه کرده است، از رفتارهای دیکتاتورمآبانه ترامپ نمی‌هراسد و با قدرت تمام به هرگونه اقدام آمریکا پاسخ مناسب خواهد داد.
منبع: شورای راهبردی آنلاین
دیکتاتوری جهانی امروز برابر روبروست شخصیتی هیتلر مقاومت ترامپ آمریکا خرازی خارجی شورای راهبردی روابط زننده