برگزیده ها
بیانیه دکتر  نورمحمد تربتی نژاد، نماینده مردم گرگان و آق قلا در  محکومیت اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا

اختصاصی مازندمجلس: ضمن محکوم نمودن اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در روز جمعه مورخ ١٣٩٦/٧/٢١ لازم می دانم موارد زیر را خدمت مردم شریف ایران اسلامی بشرح زیر اعلام نمایم:

اختصاصی مازندمجلس: باسمه تعالی

ضمن محکوم نمودن اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در روز جمعه مورخ ١٣٩٦/٧/٢١ لازم می دانم موارد زیر را خدمت مردم شریف ایران اسلامی بشرح زیر اعلام نمایم:

١-  اظهارات ترامپ مبنی بر لغو برجام از نظر موازین حقوقی و بین المللی بی پایه و بی اساس است چرا که بلافاصله پس از این اظهارات، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، کشور های انگلیس، آلمان، فرانسه، چین و روسیه و آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت خود را از برجام بطور صریح اعلام نمودند.

٢- ترامپ قبلا تهدید به پاره کردن برجام کرد و بطور مداوم بر لغو آن تاکید کرد، در حالیکه خود قادر به لغو آن نشد بلکه لغو برجام را به کنگره واگذار نمود که مسلما لغو برجام در کنگره دچار مشکل خواهد شد، لذا بلوفهای ترامپ بی نتیجه خواهد ماند.

٣- تحریف نام تاریخی خلیج فارس در اظهارات ترامپ در حالیکه بر روی سنگ قبر سربازان کشته شده آمریکا کلمه "خلیج فارس" حک شده است، نشانگر خامی و تهی بودن ترامپ از اطلاعات صحیح تاریخی است.

٤- از جمله اظهارات سخیف و موهن ترامپ، دروغ پردازی و اتهامات ناروا نسبت به ملت شریف ایران و فرزندان غیورش در سپاه پاسداران پرداخته بود که موجب برانگیخته شدن عواطف و احساسات ایرانیان غیور شده است و قطعاً با حمایت بیشتر مردم شهید پرور ایران اسلامی از این شجره طیبه شاهد ضربات سهمگین تر به منافع نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه خواهیم بود.

٥- ضمن محکوم کردن اظهارات ترامپ، تاکید می نمائیم قطعا ملت غیور ایران در برابر آمریکا و  دشمنان توطئه‌گر ایستادگی می‌کند، و هرگز قادر نیستند ایران و دنیا را نسبت به برجام متزلزل کنند و روند سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی ایران را سد نمایند و علی‌رغم حرف‌های ترامپ و سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا  ملت ایران برای رشد و رونق اقتصادی کشور بیش از پیش تلاش می‌کند و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

  نورمحمد تربتی نژاد، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی-١٣٩٦/٧/٢٢

گزارش از ابراهیم حاتمی خبرنگار پارلمانی مازندمجلس در مجلس شورای اسلامی

بیانیه دکتر نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در محکومیت اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادامه واکنش ها به حرف های ترامپ؛