برگزیده ها
ترامپ با سخنان تحریک آمیزبه دنبال فروش تجهیزات نظامی ساخت امریکاست

مازندمجلس: نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : سخنان اخیر ترامپ در خصوص برجام ، بازار گرمی و تحریک کشورهای ضعیف برای خرید تجهیزات نظامی ساخت آمریکاست.

مازندمجلس: قاسم احمدی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود : ترامپ یک تاجر است نه یک فرد سیاسی که حتی قادر به صحبت به زبان دیپلماتیک نیز نیست و تا امروز تنها با شگردهای اقتصادی پیش رفته است.
وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری امریکا به دنبال کشتار و نا امنی جوامع برای رسیدن به مقصود خود است و در این مدت کوتاه با تحریک عربستان تجهیزات نظامی خاک خورده خود را به این کشور فروخت.
احمدی ادامه داد: رئیس جمهوری امریکا حتی به کشورهای دیگر خلیج فارس همچون قطر پیشنهاد خرید تسهیلات نظامی از کشورش داد.
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع شبه جزیره کره افزود: ترامپ با تحریک کره شمالی موجب فروش تجهیزات نظامی به کره جنوبی و ژاپن شد. 
احمدی تغییر نام خلیج فارس از سوی رئیس جمهوری امریکا اشاره کرد و افزود: سالهاست که در بین مردم امریکا و حتی در مزار نظامیان امریکایی در کشورشان نام خلیج همیشگی فارس بیان و حک می شود.
وی سپاه پاسداران را نقطه قوت انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ارتش و سپاه در کنار هم بازوان قدرتمند ایران هستند و سپاه در مبارزه با تروریسم در صف نخست قرار دارد.
او افزود: امروز تمامی مردم ایران سپاهی هستند و در کنار هم برای آبادانی ایران اسلامی تلاش می کنند.
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به حضور داعش در منطقه تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های استکبار قرار بود داعش 20 سال منطقه را ناامن کند که سپاه با قاطعیت جلوی داعش را گرفت و در حال ازبین بردن آنها است.
وی ادامه داد: این قابلیت و توانایی سپاه در مواجه با تروریسم که بیانگر اقتدار این نیرو است به ذائقه دشمن و استکبار خوش نیامد.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا جمعه شب و باوجود این که آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون هشت بار پایبندی ایران را به برجام اعلام کرده، با اعلام راهبرد جدید واشنگتن در قبال تهران، پایبندی ایران به توافق هسته ای را تایید نکرد و به رغم تلاش های جامعه جهانی بویژه اروپا از تایید آن امتناع کرد . 
این رویکرد جدید ترامپ با اعتراض شدید بسیاری از کشورها، نهادها و مقامات بین المللی و محافل سیاسی مواجه شده است. 
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بلافاصله در واکنشی قاطعانه به ترامپ اعلام کرد: برجام یک توافق دوجانبه نیست و به هیچ کشوری تعلق ندارد و رئیس جمهور هیچ کشوری نمی‌تواند به آن پایان بدهد. 

ایرنا مجلس مازندران نوشهر چالوس کلاردشت قاسم قاسم احمدی نماینده نماینده نوشهر و چالوس صحن علنی