برگزیده ها
نرخ بیکاری در بابلسر بالا است

مازندمجلس: نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فرماندار نگاه ویژه ای به شهرک های صنعتی داشته باشد، نرخ بیکاری در شهرستان را بالا اعلام کرد.

مازندمجلس: ولی الله نانواکناری در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان امام علی علیه السلام اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان توطئه های مختلفی علیه کشور ما داشتند اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تمام توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، افزود: با نگاهی گذرا به مبحث برجام متوجه می شویم استکبار جهانی و آمریکا به دنبال توطیه جدیدی علیه کشور ماست اما سخنان مقام معظم رهبری چنان سیلی محکمی بر گونه آمریکا نواخت که موجب شد ترامپ در هنگام سخنرانی نتواند تعادل روانی خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما بعد از موضوع برجام به پرورش داعش در منطقه پرداختند، گفت: با ورود سپاه به عرصه مبارزه با داعش به عراق،  سوریه، یمن و لیبی توانست سنگر به سنگر مقر داعشیان را شناسایی و آنها را نابود کند.

نانواکناری با بیان اینکه با بررسی وضعیت منطقه متوجه می شویم 80 درصد کشور سوریه و عراق تحت تسلط داعش درآمده بود،  اظهار کرد: امروز ضمن اینکه توانستیم مسائل عراق را حل کنیم در حال حاضر تنها 10 درصد زمین سوریه در اختیار داعش است که انشاالله مرحله به مرحله سنگر دشمنان را فتح می کنیم تا زندگی مردم در امنیت و آرامش قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه توطئه آمریکا برای کشور ما تهدید نیست بلکه نوعی خسارت است،گفت: مهم ترین تهدید کشور ما ناهنجاری هایی است که ممکن است به بحران تبدیل شود ناهنجاری هایی از قبیل اختلاس، رشوه، فساد و عدم تکریم ارباب رجوع که اگر به آن توجه نشود کشور ما را با مشکل مواجه می کند.

وی با تاکید به اینکه هر چه زودتر باید به این مشکلات رسیدگی شود،  اظهار کرد: تنها راه برون رفت از این مشکلات اتکا به بیانات مقام معظم رهبری است،باید کشور ما به خودکفایی برسد که برای دست یابی به خودکفایی باید در جهت تولید و بارورکردن سرمایه تلاش شود.

به گزارش مهر، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان اینکه فرماندار نگاه ویژه ای به شهرک های صنعتی داشته باشد،  گفت: با توجه به اینکه نرخ بیکاری در شهرستان بالاست، سعی شود در این شهرک ها از نیروهای بومی استفاده شود.

ولی ا... نانواکناری نماینده نماینده بابلسر در مجلس مجلس مازندران ایران