برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- شهردار تهران در رابطه با نحوه فعالیت سرا‌های محلات و کاهش مسئولیت‌های این سرا‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد علی نجفی در حاشیه نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: دررابطه با واگذاری املاک بررسی‌هایی را خواهیم داشت و به دنبال شفاف سازی در واسپاری برخی امور نیز هستیم.

وی افزود: تمام اموری که ارتباط مستقیم با شهروندان نداشته باشند می‌توانند در اولویت واسپاری قرار گیرند.
شهردار تهران در خصوص وضعیت چک‌های برگشتی شهرداری اظهار کرد: اولویت شهرداری در رابطه با چک‌های برگشتی حل معضل است و به دنبال این نیستیم که از طریق راهکار‌های حقوقی مشکل چک‌های برگشتی را برطرف کنیم.

نجفی تاکید کرد: ترجیح ما این است که در موضوع چک‌های برگشتی مصالحه صورت گرفته و کار به دستگاه قضا کشیده نشود.

وی با انتقاد از برخی فعالیت‌های صورت گرفته در سرا‌های محلات وابسته به شهرداری تهران خاطر نشان کرد: اعتقاد مااین است که برخی امور نباید در سرا‌های محلات پیگیری شوند.

شهردار تهران ادامه داد: اکنون شاهد هستیم که در برخی از سرا‌های محلات کلاس‌هایی از جمله، کلاس زبان انگلیسی برگزار می‌شود این در شرایطی است که فلسفه راه اندازی سرا‌های محلات برپایی کلاس‌های اینچنینی نبوده است.

نجفی از کاهش اقدامات انجام شده در سرا‌های محلات خبر داد و بیان کرد: نحوه فعالیت‌ها در سرا‌های محلات تغییر پیدا کرده و برخی مسئولیت‌ها که به این سرا‌ها سپرده شده کاهش پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت شهروندان در بسیاری از امور با شهرداری تهران اظهار کرد: در بسیاری از امور نیازمند مشارکت شهروندان هستیم و تنها در این شرایط است که می‌توان تا حدود زیادی مشکلات را کاهش داد.

سرا‌های محلات تهران برگشتی چک‌های شهرداری هستیم شهردار شهروندان گرفته بسیاری اظهار مشارکت واسپاری دنبال راهکار‌های اولویت