برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی، اسماعیل رمضانی را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد.

مازندمجلس:

به ‌گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی اصغر پیوندی در حکم انتصاب اسماعیل رمضانی به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر آورده است:

برادر ارجمند جناب آقای اسماعیل رمضانی
نظر به تعهد، تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب ابن ابلاغ به عنوان «مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر» منصوب می‌شوید. از آنجا که روابط عمومی به عنوان مهمترین مجرای شکل‌دهی، هدایت و ارتقاء افکار عمومی شناخته می‌شود و همچنین کیفیت و کمیت حضور در رسانه؛ در بهبود، رشد و توسعه فعالیت‌های مجموعه تأثیرگذار است؛ از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به اهداف و مأموریت‌های ملی و فراملی جمعیت و با بهره‌مندی از رهنمود‌های صاحبنظران و کارشناسان، تمام سعی و توان علمی و اجرایی خود را در جهت بسط و تحکیم ارتباطات رسانه‌ای مستمر و هدفمند، شناخت و بهره‌گیری از روش‌ها و ابزار‌های نوین ارتباطی، تحقیق و ارزیابی افکار عمومی و آگاهی بیش از پیش عموم جامعه، نسبت به خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به‌کار گیرید. از درگاه حضرت احدیت، بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مهرورزی و خدمت به بندگان خدا مسئلت دارم.

 

عمومی جمعیت ارتباطات مدیرکل عنوان روابط هلال‌احمر مردمی فعالیت‌های اهداف افکار منصوب جامعه اسماعیل جنابعالی