برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه ما به اندازه ای قوی هستیم که هیچ کس فکر حمله به ایران را هم نمی کند گفت: اگر دور تا دور کشور را دیوار بکشند، تولید موشک متوقف نخواهد شد

مازندمجلس:به گزار خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، سردار امیرعلی حاجی زاده عصر دوشنبه درکنگره شهدای دانشجوی استان قم در دانشگاه آزاد اسلامی قم، افزود: برخی از افراد تصورمی کنند این فرد واقعا دیوانه است و نباید به صحبت های او اعتنا کرد، اما این شخصیتبر اساس سیاست های راهبردی آمریکا برای ترامپ انتخاب شده است.

وی با اشاره به این که صهیونیست ها تمامسیاستمداران آمریکایی را به زیر سلطه خود درآورده اند، بیان کرد: ترامپ بر اساس دستورصهیونیست ها مامور شده است تا با این دیوانه بازی ها، کارهای مورد نظر آنان را دنبالکند.

اهم اظهارات او از این قرار است:

* مساله دشمنی آمریکا با ملتهای آزادی خواه جهانموضوعی راهبردی است که تغییر پذیر نیست، تنها روش و شیوه های آن تغییر می کند.

* در طول تاریخ انقلاب ملت ایران بارها مشاهده کردندکه برخی از مقامات آمریکایی همچون بوش پدر و پسر با روش تهدید و خشونت به دنبال سلطهبر ملت های منطقه بودند و زمانی که تاریخ مصرف این روش تمام شد، به دنبال کسی هچوناوباما رفتند که ظاهر آرامی داشت و زیبا سخن می گفت اما در عمل همان راهبرد سلطه برملت ها را با استفاده از عملیات روانی دنبال می کرد.

* زمانی که اوباما رئیس جمهوری آمریکا شد برخی ازمقامات کشورهای منطقه همچون قذافی در لیبی برای این اتفاق جشن گرفت، اما لیبی در دورانریاست جمهوری اوباما ناآرام و قذافی کشته شد.

*اوباما در پیام هایی عید نوروز را به زبان فارسیبه ایران تبریک می گفت تا مردم باور کنند او با مقامات سابق آمریکایی متفاوت است درحالی که تنها شیوه او متفاوت بود و همان راهبرد سلطه گری آمریکا را دنبال می کرد.

* امروز عرصه دشمن شناسی تنها به حوزه نظامی محدودنمی شود بلکه عرصه اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی نیز مورد توجه دشمن است.

*امروز وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان مهمترینرکن پیروزی است و باید از هر چیزی که بوی جدایی می دهد جلوگیری کنیم که آن توطئه دشمناست.

* تهدید به جنگ و حمله نظامی تنها عملیات روانیدشمن است و در عمل محقق نخواهد شد؛ بنده به عنوان یک خادم ملت به مردم اطمینان می دهمما به اندازه ای قوی هستیم که هیچ کس فکر حمله به ایران را هم نمی کند.

* آمریکا با سر و صدا و ایجاد فضای رسانه ای بهدنبال امتیاز گرفتن از ماست، این کشور به دنبال خروج از برجام نیست بلکه می خواهد پوستهآن را حفظ کند؛ امریکا در ادامه کار نه تنها به تعهدات وسیع باقی مانده عمل نخواهدکرد بلکه به دنبال گرفتن امتیازاتی می باشد که در اختیار ایران قرار گرفته است.

* اسرائیل در جریان مذاکرات هسته ای نقش پلیس بدو آمریکا نقش پلیس خوب را بازی می کرد اما اکنون راهبرد آنان تغییر کرده است و آمریکانقش پلیس بد را بازی می کند و اتحادیه اروپا و فرانسه نقش پلیس خوب را برعهده گرفتهاند تا مذاکرات جدیدی را در قالب برجام 2 به ایران تحمیل کنند.

* پیشرفت کشور در عرصه های نظامی نشان می دهد مامی توانیم درداخل مرزهایمان نیازهای مردم را تامین کنیم و دشمن هیچ توانایی هیچ اقدامیرا نخواهد داشت. اگر دور تا دور کشور را دیوار بکشند، تولیدموشک متوقف نخواهد شد.

* امروز قدرت موشکی ما خار چشم دشمنان است و هیچقدرتی قادر به جلوگیری از این قدرت نخواهد بود.

* سپاه پاسداران هیچ گاه به دشمنان اعتماد نخواهدکرد و قدرت خود را برای تامین امنیت پایدار ملت ایران، روز به روز گسترش می دهد. 

بروجردی: موضع ترامپ، انسجام داخلی ما رابیشتر کرده است

در دیدار «نگوین هونگ تک» سفیر ویتنام بابیان این مطلب افزود: سخنان ترامپ با عکس العمل جهانی مواجه شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامیدر این دیدار بر اهمیت نقش مقاومت در کشور ویتنام تأکید کرد.

نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامیتصریح کرد: صحبت های رئیس جمهور آمریکا از هیچ منطقی برخوردار نیست؛ چرا که ترامپ میخواهد یک قرارداد رسمی که با قطعنامه شورای امنیت تأیید شده را تغییر دهد.

بروجردی تاکید کرد: موضع ترامپ، انسجامداخلی ما را بیشتر کرده است و همگان دفاع محکمی از سپاه به عنوان نیروی انقلابی و فرزندانقلاب اسلامی دارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامهداد: این روند، آمریکا را نیز دچار مشکل می‌کند؛ چرا که در مجموع ثباتی در تصمیم‌گیری‌هایترامپ وجود ندارد. او مواضعی را علیه کره شمالی اعلام و بعد از آن عقب نشینی می‌کندکه اینها نمونه‌هایی از این عدم ثبات است.

«نگوین هونگ تک» سفیر ویتنام در تهران نیز در ادامهاین دیدار به نقش مقاومت در کشور ویتنام اشاره و بر چگونگی همکاری‌های بین المللی تأکیدکرد.

سفیر ویتنام ضمن تأکید بر گسترش تعاملاتمیان ویتنام و ایران افزود: «ما علاقه مند هستیم تا از تجربیات ایران درخصوص برخی ازمصوبات نیز بهره‌مند گردیم».

 

29216

آمریکا دنبال ترامپ ویتنام نخواهد تغییر امنیت راهبرد نظامی شورای دیدار آمریکایی امروز اوباما افزود تامین دشمنان اسلامی مذاکرات نخواهدکرد گرفتن برجام گسترش بروجردی دیوار مقاومت تأکید کمیسیون بکشند متوقف نگوین هستیم عنوان راهبردی منطقه زمانی تهدید همچون تاریخ مقامات سیاست عملیات دیوانه جلوگیری متفاوت قذافی سردار جمهوری اشاره