برگزیده ها
آقازاده ی نماینده گرگان، شهردار کردکوی

اختصاصی مازندمجلس: بنا به گزارش پایگاه خبری مازندمجلس؛ محسن تربتی نژادپس ازکش وقوسهای فراوان، عصردیروز دوشنبه 24مهرماه96 با رای سه تن از پنج تن اعضای شورای شهر شهرستان کردکوی استان گلستان به عنوان شهردارکردکوی انتخاب شد

اختصاصی مازندمجلس: بنا به گزارش پایگاه خبری مازندمجلس؛ محسن تربتی نژادپس ازکش وقوسهای فراوان، عصردیروز دوشنبه 24مهرماه96 با رای سه تن از پنج تن اعضای شورای شهر شهرستان کردکوی استان گلستان به عنوان شهردارکردکوی انتخاب شد.

جلسه دیروز شورای شهر با انتخاب شهردار در دستور کار اعضا قرار گرفت و به صورت غیرعلنی برگزارشد که در نهایت محسن تربتی‌نژاد فرزند دکتر نور محمد تربتی‌نژاد نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس و دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان، به عنوان شهردارشهرستان کردکوی انتخاب شد.

گفتنی است محسن تربتی نژادازجوانان فعال دهه هفتاد بوده و در کارنامه کاری تاکنون هیچ گونه مسولیت دولتی وکار اجرایی نداشته است.

وی کارشناسی ارشد خود را پس از ده سال از دانشگاه‌های کشورمالزی دریافت کرده است.

درهرحال تربتی نژاد کم‌تجربه، بدون انجام یک روز کار مدیریتی و عمرانی و اجرایی و با لابی‌گری پشت پرده و حمایت پدر نماینده اش شهردار شهرستان کردکوی انتخاب شد.

امیدواریم این شهردارجوان بتواند با دگرگونی درمحیط شهری و عمرانی و زیباسازی، شهرکردکوی را از این عقب ماندگی عمرانی و....نجات دهد و شاهد تحولات چشمگیری در این شهرستان باشیم.

گزارش از: ابراهیم حاتمی خبرنگار پارلمانی و فعال رسانه‌ای کشور

آقازاده ی نماینده گرگان شهردار کردکویبا رای اعضای شورای شهر انتخاب شد؛