برگزیده ها
 مازندران به اندازه کافی تاوان مدیران ضعیف را پرداخت کرده است/ در تغییر استاندار تسریع و تعجیل شود

اختصاصی مازندمجلس: علی‌اصغر یوسف‌نژاد امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با مازندمجلس اظهار کرد: براساس شرایط اجتماعی و سیاسی بعد از هر انتخاباتی انتظار تغییر و تحول است به گونه‌ای پس از انتخابات نیمی از استاندار استان‌ها تغییر می‌یابد

اختصاصی مازندمجلس:  علی‌اصغر یوسف‌نژاد امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با مازندمجلس اظهار کرد: براساس شرایط اجتماعی و سیاسی بعد از هر انتخاباتی انتظار تغییر و تحول است به گونه‌ای پس از انتخابات نیمی از استاندار استان‌ها تغییر می‌یابد.

 

وی بیان کرد: در مازندران مجمع نمایندگان و گروه‌های سیاسی، انجمن‌های شناسنامه‌دار رسمی براساس شناخت فردی و دیدگاهی که داشتند احساس تکلیف کرده تا افرادی به‌عنوان پیشنهاد معرفی شوند که البته تصمیم‌گیری با دولت و وزارت کشور است.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پیشنهاد به‌عنوان مشورت برای انتخاب بهتر بوده و تصمیم‌گیری نهایی با دولت، وزارت کشور و هیأت وزیران است.

 

این مسؤول ادامه داد: مجمع نمایندگان مازندران پیشنهاد دادیم ستاد انتخابات و گروه‌های سیاسی براساس ظرفیت‌ها و شعارهای داده شده معرفی کرده تا فرد مناسب، شایسته و مؤثر برای مازندران انتخاب شود.

 

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه مازندران به اندازه کافی تاوان مدیران ضعیف و ناآشنا را پرداخت کرده است، افزود: براساس واقعیت‌ها و شعارهای رئیس‌جمهور مردم انتظار برنامه از رئیس‌جمهور دارند و با توجه به شرایط اقلیمی، توانمندی، ظرفیت و موقعیت‌های اقتصادی و سیاسی موجود در استان فرد شایسته‌ای باید از این ظرفیت‌ها به‌نفع رفاه توسعه استان بکارگیری کند.

 

وی در پایان گفت: مجمع نمایندگان مازندران نیز پیگیری‌های لازم را در این زمینه داشتند و نشست‌های با مسؤولان وزارت کشور برگزار شده تا در فرآیند تصمیم‌گیری تسریع و تعجیل شود

 

مازندران به اندازه کافی تاوان مدیران ضعیف را پرداخت کرده است/ در تغییر استاندار تسریع و تعجیل شود