برگزیده ها
ماجرای انصراف سازمان اوج از فیلم جدید ده نمکی چیست؟
مازندمجلس:
سازمان هنری رسانه‌ ای اوج از به تعویق افتادن تولید فیلم سینمایی «طیب» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی خبر داد و علت را بالا بودن هزینه‌ها اعلام کرد.

به گزارش هنرنیوز، چندی پیش سازمان هنری رسانه‌ای اوج اعلام کرد که قرار است در تولید فیلم جدید مسعود ده‌نمکی با عنوان «طیب» مشارکت داشته باشد. از همین رو قرار شد مسعود ده‌نمکی این فیلم را در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تولید کند؛ اما موضوعی که امروز این فیلم را به حاشیه کشاند، شنیده‌هایی بود که از گوشه و کنار به گوش رسانه‌ها رسید و خبر از عدم مشارکت و انصراف سازمان هنری رسانه‌ای اوج برای تولید این فیلم می‌داد.

از آنجایی که تولید این پروژه تاریخی با هزینه بالایی که قطعا به همراه خواهد داشت از عهده بخش خصوصی برنمی‌آید، با پاپس‌کشیدن سازمان اوج، دست مسعوده ده‌نمکی برای جشنواره فیلم فجر امسال هم خالی خواهد ماند.

اما از آنجایی هم که شنیده‌ها باید سندیت پیدا می‌کرد در تماسی با روابط‌عمومی سازمان هنری‌رسانه‌ای اوج از قطعیت و چرایی این ماجرا مطلع شدیم.

محمد ذوقی؛ مدیر روابط‌عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج در گفت‌وگو با آنا بیان کرد: به واقع ماجرای عدم مشارکت این سازمان در تولید فیلم آقای ده‌نمکی قطعی نیست اما موضوع قطعی این است که فیلم سینمایی «طیب» در سال ۹۶ و برای جشنواره فجر سی و ششم تولید نخواهد شد.

وی در خصوص به تعویق افتادن تولید این فیلم نیز بیان کرد: ماجرا از این قرار است که در مذاکرات اولیه سازمان اوج با آقای ده‌نمکی برآورد هزینه‌ای از سوی او عنوان شد که سازمان با آن موافقت کرد اما کمی که جلوتر رفتیم این هزینه‌ها از سوی آقای ده‌نمکی افزایش یافت. با اینکه به دلیل وسعت این پروژه تاریخی، افزایش هزینه امری طبیعی است؛ اما توافق ابتدایی ما چیز دیگری بود.

ذوقی افزود: به هر حال برای تولید این فیلم در سال ۹۷ با آقای ده‌نمکی مذاکراتی را خواهیم داشت تا به محض اینکه به توافق رسیدیم تولید این فیلم سینمایی را آغاز کنیم و آن را به نتیجه برسانیم.
تولید ده‌نمکی مسعود رسانه‌ای مشارکت سینمایی هزینه جشنواره روابط‌عمومی ماجرا اینکه تاریخی توافق افزایش عنوان افتادن تعویق انصراف هزینه‌ها اعلام آنجایی ماجرای پروژه