برگزیده ها
موضع گیرى هاى اخیر آمریکا مانع از فعالیت ما در ایران نخواهد شد

مازندمجلس: موضع گیرى هاى اخیر آمریکا مانع از فعالیت ما در ایران نخواهد شد، سالیان سال است که بین ایران و ترکیه تعاملات گسترده اى وجود دارد و ادامه خواهد داشت.

مازندمجلس: موضع گیرى هاى اخیر آمریکا مانع از فعالیت ما در ایران نخواهد شد، سالیان سال است که بین ایران و ترکیه تعاملات گسترده اى وجود دارد و ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، «ملک ییلدیز» صاحب و موسس کمپانى «متا مهندس آریتما»  گفت: ما در زمینه سیستم هاى تصفیه آب هم آشامیدنى و هم فاضلاب کار می کنیم.

وی افزود: به غیر از ترکیه در خیلى از کشور هاى دیگر به خصوص کشور هاى اروپایى فعالیت داریم.

اما بار اول است که به ایران سفر کرده ایم و تکنولوژى ما بسیار به روز است.

وی تصریح کرد: ما بیست و یک سال است که در صنعت آب فعالیت می کنم و هفده سال است که این کمپانى را به ثبت کرده ایم و در حال حاضر نیز به دنبال شریک در ایران هستیم و بازار ایران را بسیار مناسب جهت فعالیت می بینیم.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست هاى بازدیدکنندگان متوجه شده ام ایران نیز مانند بسیاری از کشورهاى دیگر با مشکلاتى مانند کمبود آب، فرسودگى انشعابات، قدیمى بودن بخشى از سیستم تصفیه و غیره رو به رو می باشد.

ییلدیز تأکید کرد: ما دوستانى داریم که سال هاست با ایران تعامل دارند، شخصا در مورد اینکه چیزى مانع از فعالیتمان شود اطلاعى ندارم. پیش از سفر از طریق سفارت پرس و جو و تحقیق کردم و در آنجا به ما گفته شد هیچ مانعى که برایش راه حلى وجود نداشته باشد پیش رو نیست.

وی اظهار داشت: موضع گیرى هاى اخیر آمریکا نیز مانع از فعالیت ما در ایران نخواهد شد، سالیان سال است که بین ایران و ترکیه تعاملات گسترده اى وجود دارد و ادامه خواهد داشت.

 

فعالیت ترکیه نخواهد آمریکا تصفیه سیستم داریم بسیار کمپانى مانند گسترده سالیان تعاملات فاضلاب ادامه ییلدیز