برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی مجمع نیروهای خط امام از دیدار برخی از اصلاح‌طلبان با حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای دبیر کل این مجمع در هفته جاری جهت ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد.

مازندمجلس:  انصراف هادی خامنه‌ای از ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نخست روی خروجی حوزه احزاب خبرگزاری فارس و سپس اکثر رسانه‌ها قرار گرفت و در کمتر از چند دقیقه واکنش‌های بسیاری از چهره‌های سیاسی را به دنبال داشت.
برخی آن را تایید و برخی دیگر از رایزنی با دبیرکل مجمع نیروهای خط امام برای عدم انصراف از مسئولیتش خبر دادند.
در این میان برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای و سیاسی هم ریشه این استعفا را در انتقادات هادی خامنه‌ای به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌دانستند چراکه سید هادی خامنه‌ای از جمله سیاسیونی است که معتقد است باید تحرکات در جریان اصلاحات ذیل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات صورت بگیرد و ماموریت شورای عالی سیاستگذاری به پایان رسیده است.
حمید قزوینی سخنگوی مجمع نیروهای خط امام  از دیدار برخی از اصلاح‌طلبان با حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای دبیر کل این مجمع خبر داد.
وی افزود: تعدادی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای دیدار می‌کنند تا شاید بتوانند تغییری در تصمیم مجمع جهت ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوجود آورند.
سخنگوی مجمع نیروهای خط امام همچنین با اشاره به برخی حاشیه‌ها در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اکنون به طور طبیعی باید ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را بر عهده بگیریم اما به دلایلی که اکنون قصد اشاره به آن را نداریم ترجیح دادیم که این مسئولیت به گروه بعدی یعنی حزب اسلامی کار واگذار شود.
وی ادامه داد: در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعضای حاضر اصرار بر این داشتند که ریاست شورا در این دوره در اختیار مجمع نیروهای خط امام بماند.
سخنگوی مجمع نیروهای خط امام در پاسخ به این پرسش که مجمع نیروهای خط امام عضویت خود را در شورا تعلیق می‌کند یا خیر، گفت: خیر، ما به هیچ عنوان از شورای هماهنگی بیرون نخواهیم آمد.
گفتنی است، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یکی از مهمترین تشکل‌های گروهی و جبهه‌ای اصلاح‌طلبان است که 18 عضو در ابتدا در آن عضویت داشتند که اکنون تعداد اعضای آن به 25 حزب افزایش یافته است. این شورا پس از فعالیت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به حاشیه رفت و کمرنگ شد و همین موضوع سبب انتقاد بسیاری از احزاب از جمله حزب مجمع نیروهای خط امام (ره) شده است.


شورای هماهنگی اصلاحات نیروهای خامنه‌ای ریاست اصلاح‌طلبان اعضای سخنگوی اکنون عضویت داشتند اشاره حجت‌الاسلام دیدار سیاسی رایزنی سیاستگذاری احزاب بسیاری