برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری ۷ نفر از اعضاء یک باند شرارت و زورگیری اصفهانی که پس از ارتکاب اعمال مجرمانه به گرگان متواری شده بودند،خبر داد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ مسعود فروزان نیا گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان شب گذشته از ورود اعضاء یک باند معروف شرارت و زورگیری که از اصفهان متواری و به گرگان مراجعت کرده بودند مطلع شدند.

وی گفت: با هماهنگی مراجع قضائی بلافاصله تیمی متشکل از زبده‌ترین ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات در خصوص شناسایی متهمان و محل اختفای آنان را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی همچنین گفت: پس از پنج ساعت کار اطلاعاتی سرانجام متهمان در یکی از مناطق گرگان شناسایی و در نخستین ساعات بامداد صبح امروز طی یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر شدند.

سرهنگ فروزان نیا ادامه داد: در این عملیات که با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان انجام شد هفت نفر از اعضاء این باند دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد شرارت، زورگیری، ایجاد ضرب و جرح، خسارت به اموال عمومی، برهم زدن مراسمات و جشن‌ها و تخریب امکان و واحد‌های صنفی بوده اند.

این مقام انتظامی به دیگر اعمال مجرمانه متهمان اشاره کرد و گفت: تیراندازی، نزاع و درگیری و مجروح کردن شهروندان، ایجاد رعب و وحشت از دیگر اعمال مجرمانه این باند معروف بوده است..

وی بیان داشت: از متهمان دو قبضه شمشیر و چهار قبضه سلاح سرد کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
جانشین فرماند‌های انتظامی گلستان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

متهمان عمومی انتظامی امنیت ماموران تحقیقات شناسایی عملیات ایجاد مجرمانه اعمال قضائی دستگیر گرگان اعضاء فروزان سرهنگ معروف شرارت گلستان اصفهان زورگیری مراجع