برگزیده ها
اعضای کمیته تحقیق و تفحص از واگذاری معادن مشخص شدند

مازندمجلس: تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صدور مجوز واگذاری معادن خبر داد.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا، سعید باستانی با اشاره به نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون صنایع و معادن اظهارداشت: انتخاب اعضای هیأت تحقیق و تفحص ازعملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در باره صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه‌کرد حقوق دولتی در استان‌های همدان، مرکزی، کرمان، یزد و آذربایجان غربی و سایر استان‌های دارای منابع معدنی در دستور کار قرار گرفت.
عضوهیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیته 11عضو دارد، افزود: محمدعلی پورمختار، نادر قاضی پور و علیرضا سلیمی طراحان تحقیق و تفحص به عضویت کمیته درآمدند، از بیرون از کمیسیون اصغر مسعودی نیز در این کمیته حضور دارد.
باستانی ادامه داد: حمیدرضا فولادگر، داریوش اسماعیلی، علی اسدی کرم، ولی ملکی، عبدالله رضیان، سعید باستانی و محمدرضا نجفی اعضای دیگر کمیته تحقیق و تفحص از واگذاری معادن هستند.
این نماینده مجلس با اشاره به دستور دیگر کمیسیون صنایع و معادن، بیان داشت: بررسی طرح اصلاح ماده (31) قانون مقررات صادرات و واردات در دستور قرار گرفت و کلیات آن به تایید نمایندگان کمیسیون رسید و مقرر شد با کمیسیون ویژه تولیدملی کمیته ای مشترک تشکیل شود تا عنوان و محتوای طرح مذکور اصلاح شود.
نماینده مردم تربت حیدریه درمجلس دهم شورای اسلامی افزود: این طرح به دنبال ممنوعیت واردات کالاهای تولیدی در داخل است که تلاش می شود با تغییر محتوا طرح اصلاحی به تولید داخلی کمک شود.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح شمول مشاغل سخت و زیان‌آور در مورد متصدیان مشاغل تجزیه و توزیع (موزعین) شاغل در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن رد شد.
سیام*3061*1724*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: حسین فتح الهی

سياسي

مجلس

باستاني

كميته تحقيق و تفحص

کمیسیون معادن کمیته صنایع اسلامی تحقیق اعضای دستور شورای باستانی معدن واگذاری اصلاح نماینده مشاغل واردات عنوان معدنی گزارش اشاره منابع استان‌های افزود