برگزیده ها

مازندمجلس: معاون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور ترامپ نمی‌داند چه چیزی در توافق هسته‌ای است یا اینکه تحریم‌ها چگونه کار می‌کند، گفت: آنهایی که خواستار تحریم هستند، توجه نمی‌کنند که تحریم‌ها موثر بود چون اوباما جهان را به همکاری واداشت.

مازندمجلس: بن رودز معاون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما به توئیت یک خبرنگار شبکه سی‌ان‌بی‌سی پاسخ داد که در آن نوشته است: اگر ترامپ به توافق هسته‌ای پایان دهد، آیا متحدان تحریم‌ها را باز می‌گردانند؟
به گزارش نامه نیوز ترامپ به فاکس نیوز گفته بود: به آنها (اروپایی‌ها) گفتم که به پول درآوردن (از ایران) ادامه دهید. ما برای این کار به شما نیاز نداریم.
رودز در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: این بی‌معنی است و نشان می‌دهد که ترامپ هیچ اطلاعی از اینکه در توافق هسته‌ای چیست یا اینکه تحریم‌ها چطور کار می‌کند، ندارد.
وی در پیامی دیگر نوشت: افراد مشابه دیگری که خواستار تحریم هستند و از سیاست‌های اوباما در قبال ایران انتقاد می‌کنند به این توجه نمی‌کنند که تحریم‌ها تنها به این دلیل کارساز بود که اوباما جهان را به همکاری واداشت.
تحریم‌ها اوباما ترامپ اینکه ایران پیامی هسته‌ای توئیت توافق می‌کند